Zadar izabran za najbolju europsku destinaciju u 2016. godini

Zadar izabran za najbolju europsku destinaciju u 2016. godini

Portal European best destinations objavio je u četvrtak dobru sjajnu vijest – najbolja europska destinacija u Europi za 2016. godinu je Zadar!

Dalmatinski grad se natjecao s još 19 gradova za titulu najboljeg europskog turističkog odredišta za 2016. godinu. Nakon tri tjedna online glasovanja, Zadar je izabran najvećim brojem glasova i osvojio je prestižnu titulu Best European Destination 2016.

Iza Zadra smjestili su se tako Atena, Plovdiv, Nantes, Azori, Pariz, Novi Sad, Bruxelles, Kotor, Milano, Prag, Rim, Beč, Madrid, Nikozija, Barcelona…

S ukupno 288.992 glasova, Zadar je proglašen najboljom destinacijom za odmor ili posjete.

Uoči proglašenja pobjednika, iz Turističke agencije Grada Zadra izrazili su nadu u povoljan rezultat, koji se i ostvario.

»Promovirali smo Zadar kao turističku destinaciju, a mnoge informacije o gradskim događajima, lijepe fotografije grada i promotivne video radove vidjelo je više stotina tisuća ljudi u cijeloj Europi na portalu European Best Destinations i preko naših aktivnosti na društvenim mrežama«, Ante Galić iz Turističke zajednice Grada Zadra.

»Grad tradicije i modernosti s najljepšim zalaskom sunca, Morskim orguljama i drukčiji od svih – to je Zadar«, navodi se u priopćenju Turističke zajednice grada Zadra.

Zahvaljujući društvenim mrežama i kampanji »Biraj Zadar« koju je volonterski vodila skupina mladih entuzijasta, Zadar su podržale, među ostalima, i velike svjetske sportske zvijezde Luka Modrić i Colllin Jackson te svjetski top model Helena Šopar, a svoj glas Zadru dali su general Ante Gotovina i velika japanska televizijska zvijezda, masterchef Toshihiro Nakatsuji.

European Best Destinations (EBD) europska je udruga sa sjedištem u Bruxellesu, nastala s ciljem promicanja kulture i turizma u Europi te u suradnji s turističkim uredima i udrugom EDEN, na europskoj i svjetskoj razini promovira veće razumijevanje bogatstva, kulture, raznolikosti i kvalitete europskih destinacija. Portal EBD-a broji više od 2,5 milijuna posjetitelja uz desetke tisuća pratitelja na raznim društvenim mrežama. (zg-magazin)