Uz automobile na Auto showu izloženi i bicikli

Uz automobile na Auto showu izloženi i bicikli

»Bicikl je nekoć bicikl bio sinonim za sirotinju, a danas lagano postaje statusni simbol«, kaže Ljiljana Mihalec

Drugog dana zagrebačkog sajma automobila ZG-magazin donosi kratki pregled što se isplati pogledati, ali i isprobati na ovogodišnjem Zagreb auto showu.

Kao prvog sugovornika, odabrali smo direktora Toyote Hrvatske, Krešimira Baga. On nam je rekao kako najbolje im trenutno najbolje ide prodaja Aurisa, budući da se u Hrvatskoj mjesečno proda i do 35 modela tih modela. No osim tog modela, pohvalio se Bago kako na Auto showu izlažu i Lexus, koji najviše privlači pažnju posjetitelja. Kod te marke ljudima se najviše sviđa način na koji funkcionira spomenuta tehnologija, ali i cijena. Pritom je napomenuo: »Česta je zabluda da se hibridi pune, no to nije točno budući su ti automobili u potpunosti automatizirani. S druge strane, imate plug-in vozila koja možete puniti i kod kuće«.

Osim toga Bago kaže kako nije primijetio da njihov izložbeni prostor još posjećuju obitelji, no nadodaje kako se većina ljudi skuplja oko njihovog najskupljeg modela, za kojeg vam je potrebno u novčaniku čak 1,1 milijuna milijun kuna. Ipak napominje da kupce ne treba gledati kroz dubinu novčanika budući da imaju modela koji su pristupačniji po cijeni.

Ana Samaržija iz odnosa s javnošću Volkswagen Hrvatske kaže kako su ove godine plasirali novi Tirock, mali crossover.

»Osim njega traže se bestselleri kao što su Polo, Passat i Golf , ali i prikazujemo i novi SUV model  Touareg, koji je nedavno prikazan premijerno u Pekingu«, kaže Samaržija.

S Porscheovog izložbenog prostora

Smatra kako Hrvati kod najviše cijene to njihov auto vrijedi i u narednim godinama.

O cijenama i kupnji automobila razgovarali smo sa kolegom iz 24 sata, Zoranom Majcom. Smatra kako je ovaj sajam super i da je ovo pokazatelj da je auto biznis u porastu. Nadodaje kako je to zbog novih zakona.

Pritom ističe da to nisu veliki pomaci što se tiče privatnih kupaca. No da je prodaja automobila skočila za 30 posto.

Nedostižni san za većinu (ne samo Hrvata): Lamborghini

Na sajmu razgovarali smo i s jedinim izlagačem bicikala iz Preloga, Ljiljanom Mihalec iz Mihalec trgovina. Kaže kako su jedini izlagači bicikala na sajmu, ali da to ne znači da ljudi nisu za njih zainteresirani.

»Nedostaje nam biciklistički sajam u Hrvatskoj. Jedan takav je bio u Sv. Martinu na Muri, no mislim da su promašili s lokacijom održavanja sajma«, dodaje.

Nada se da će tijekom interes biti još i veći, kada će moći svim zainteresiranima prikazati bicikle od 3 000 do 25 000 kuna. Zaključuje kako je nekoć bicikl bio za sirotinju, dok danas lagano postaje statusni simbol.

Za kraj pokušali smo doznati cijenu najskupljeg modela automobila, ali izlagači najskupljih modela nisu bili baš susretljivi po tom pitanju.

Matej Knežević

Ostavi komentar

*