Uspješan nastup hrvatskih proizvođača obuće u Düsseldorfu

Uspješan nastup hrvatskih proizvođača obuće u Düsseldorfu

Ivančica izvozi 70 posto proizvodnje i to u čak 26 zemalja, a zbog velike posjećenosti, na sljedećem izdanju sajma planiraju povećati veličinu štanda / Kvalitetni i prirodni materijali te ručna proizvodnja iz Vukovara, odrednice su na kojima Borovo gradi svoje pozicioniranje na tržištu”, ističe Gordan Kolundžić, predsjednik Uprave Borova

Porast posjetitelja, intenzivni networking i 900 brendova, a među njima i hrvatski, glavni su naglasci sajma obuće GDS, čije se zimsko izdanje održalo početkom veljače u Düsseldorfu.

Ivancica_Frodo_GDS_sajamNa jednom od najpoznatijih svjetskih sajmova obuće i modnih dodataka GDS, koji se dva puta godišnje održava u Düsseldorfu, i ove su zime sudjelovali hrvatski izlagači. Radi se o pet tvrtki koje se slažu u jednome – za uspjeh je potreban kontinuitet izlaganja. To potvrđuje i dugogodišnji izlagač, tvrtka Ivančica d.d., koja izlaže već šestu godinu za redom. “Već smo dugi niz godina prisutni u Düsseldorfu, upravo zbog tog kontinuiteta prati nas određeni rejting te više od polovice godišnjeg posla odradimo u Düsseldorfu”, ističe Siniša Zver, prodajni menadžer tvrtke. Ivančica izvozi 70 posto proizvodnje i to u čak 26 zemalja, a zbog velike posjećenosti, na sljedećem izdanju sajma planiraju povećati veličinu štanda.

Seklo d.o.o. je također dugogodišnji izlagač a kao proizvođač je na tržištu prisutan već 15 godina. “Izlažemo svake godine i zadovoljni smo. Izvozimo preko 85 posto proizvodnje, a veći dio upravo na njemačko tržište i iz tog razloga moramo biti prisutni svake godine”, naglašava voditelj Prodaje Dominik Botica.

Borovo_Dus_2015_IMG_gds_1868A nakon 25 godina apstinencije od sajamskih nastupa, Borovo d.d. odlučilo je nastupiti upravo na GDS-u, uz potporu Hrvatske gospodarske komore. “Kako je strateška orijentacija tvrtke postići značajnije pomake u izvozu na europsko tržište, nužnost izlaganja na ovom sajmu je očita. Hrvatski dizajn, kvalitetni i prirodni materijali te ručna proizvodnja iz Vukovara, odrednice su na kojima Borovo gradi svoje pozicioniranje na tržištu”, ističe Gordan Kolundžić, predsjednik Uprave.

Prvi put izlagala je i tvrtka Papuča d.o.o., također uz potporu HGK, a radi se o proizvođačkom društvu nastalom na stoljetnoj tradiciji izrade kućne obuće u Dalmaciji, čija je obuća poznata pod nazivom Larus. “Zadovoljan sam ovogodišnjim izlaganjem. Sajam GDS je naše prvo prezentiranje kolekcije izvan Hrvatske te smo imali priliku upoznati se sa stranim izlagačima i potencijalnim kupcima. Bitno nam je bilo vidjeti najnovije trendove u obućarskoj industriji kako bi se što bolje pozicionirali na domaćem i inozemnom tržištu”, istaknuo je Milan Šitum. Kao predstavnica Hrvatske gospodarske komore na zajedničkom štandu bila je Branka Prišlić, stručni suradnik u Sektoru za industriju: “Izuzetno sam zadovoljna predstavljanjem hrvatskih tvrtki na sajmu te smatram da je ovakva vrsta prezentacije potrebna i važna jer naše tvrtke imaju i trebaju pokazati što sve mogu proizvesti, a samim time i privući nove poslovne partnere te povećati izvoz svoje robe”.

Premijerno je na sajmu izlagala i tvrtka Pavoran. “Svjesni smo da je potreban kontinuitet kako bi došli do rezultata, no još uvijek smo mali i potrebna nam je pomoć i sufinanciranje sajamskih nastupa, kako bi postali prepoznatljivi na međunarodnoj razini; s GDS-om smo svakako korak bliže cilju”, ocjenjuje Maja Smoljo menadžerica tvrtke Pavoran koja je izložila svoj inovativni proizvod pod nazivom na5u, a radi se o proizvodu, vrsti navlake, koja čuva žensku petu prilikom vožnje gdje najviše stradava desna cipela.

Hrvatske izlagače obišao je i generalni konzul RH u Düsseldorfu Zvonko Plećaš te Kristijan Tušek, konzul trećeg reda, koji su iskazali zadovoljstvo dolaskom hrvatskih tvrtki na ovaj sajam u Njemačkoj koja je ovoj industrijskoj grani jedno od prioritetnih tržišta.

Na sajmu je ukupno nastupilo 160 izlagača koji su prezentirali preko 900 brendova. Pozitivna atmosfera i mnoštvo prilika za uspostavu kontakata ono je što karakterizira novi koncept ovog sajma koji postavlja trendove spajajući proizvođače i trgovce i omogućujući im izravnu komunikaciju na samom početku sezone. Preko 92 posto posjetitelja ocijenilo je svoju posjetu izrazito zadovoljavajućom a zabilježen je i porast posjeta trgovačkih kuća. Također, 60 posto posjetitelja napravilo je narudžbe već tijekom sajma.

Ljetno izdanje sajma GDS održat će se od 29. do 31. srpnja 2015. (zg-magazin)