Ultima Evolution – auto s najboljim ubrzanjem na svijetu

Ultima Evolution – auto s najboljim ubrzanjem na svijetu

S performansama Evolutiona već smo u sferama Formule 1. Naime, predstavnici Ultime tvrde kako njihov Evolutiion ubrzava do 60 milja na sat (97 km/h) za 2,3 sekunde, do o161 stiže za 4,9. a do 241 km/h za samo 8,9 sekundi!

Britanski proizvođač automobila Ultima opisuje svoj GTR hrabrim smjelim izjavama, a sve su, dakako u superlativima. Britanci tako trvrde da se radi o superautomobilu s najboljim ubrzanjem i zaustavljanjem na svijetu, ujedno i nositeljem višestrukih brzinskih svjetskih rekorda. No proizvođač je odlučio otići još i korak dalje, najavljujući poboljšani novitet, prigodno nazvan »Evolution«.

Evolution je u svakom smislu unaprijedio pojam superautomobila, što je rezultat više od 15 godina neprekidnog istraživanja od lansiranja GTR-a i Can-Am-a.

"Srce" Evolutiona: Chevroletov V8 motor

“Srce” Evolutiona: Chevroletov V8 motor

Pokreće ga Chevroletov benzinski LS V8 motor dostupan u čak 15 izvedbi, koje se razlikuju po krajnjoj snazi. U najslabijoj varijanti motor istiskuje 350, a u najsnažnijoj impresivnih 1020 KS! Premda se radi o zadivljujućoj »konjici«, najsnažniji primjerci Hennesseya (1400 KS) i Koenigsegga (1500 KS) ipak raspolažu s osjetno većom snagom. Međutim, s težinom od svega 950 kilograma Evolution je zasigurno jedan od najlakših superautomobila što mu omogućava sjajna ubrzanja i postizanje ogromnih krajnjih brzina.

S performansama Evolutiona već smo u sferama Formule 1. Naime, predstavnici Ultime tvrde kako njihov Evolutiion ubrzava do 60 milja na sat (97 km/h) za 2,3 sekunde, do o161 stiže za 4,9. a do 241 km/h za samo 8,9 sekundi!

Nadalje, oni tvrde da se radi o svjetskim rekordima, a potvrde li se i službeno ovi rezultati Evolution će po ubrzanjima svrgnuti s trona LaFerrari, serijski automobil s trenutačno najboljim ubrzanjem na svijetu.

ultima-evolution-unutraAutomobil ima Porscheov quick-shift šest-stupanjski ručni mjenjač te spiralne opruge amortizera koji su potpuno prilagođeni za rupe i zadebljanja na cesti. Stražnji parkirni senzori povezani su s retrovizorom i kamerama koje su montirane na stražnjoj strani, dok se LED diode koriste za farove.

Unutrašnjost karakterizira iPod povezivost, Bluetooth hands-free telefonski sustav i Alpine stereo zvučnici. Upravljač ima bežični integrirane kontrolne tipke te ravno dno za vozačev lakši pristup. Središnja konzola napravljena je od karbonskih vlakana, a sjedala i instrumentalna ploča su presvučeni kožom.

Ultima već prima narudžbe za Evolution s (u odnosu na rivale) vrlo konkurentnom cijenom od 65,995 funti (oko 100.000 dolara), a očekuje se da će prvi automobil biti isporučen u rujnu ove godine. Spomenimo da je cijena limitiranog LaFerrarija za odabranu klijentelu iskazana u sedmeroznamenkastom dolarskom iznosu.

ultima-evolution-straga

(zg-magazin)