UHPA izabrala Zadarsku županiju za destinaciju 2015./2016. godine

UHPA izabrala Zadarsku županiju za destinaciju 2015./2016. godine

Na svim informativnim i promotivnim materijalima udruge Zadarska županija bit će označena kao UHPA-ina preporučena domaća destinacija godine

Domaća destinacija godine 2015./2016., prema izboru Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA), bit će Zadarska županija. Stoga je s Turističkom zajednicom Zadarske županije UHPA sklopila Ugovor o marketinškoj suradnji. U povodu potpisivanja ugovora, 21. travnja 2015. godine u Zadru je održana konferencija za medije na kojoj je predstavljena nova UHPA-ina preporučena domaća destinacija godine. Na konferenciji su sudjelovali potpisnici ugovora: Mihaela Kadija, direktorica TZ Zadarske županije i direktor UHPA-e Željko Trezner.

Odabir Zadarske županije kao domaće destinacije godine trebao bi potaknuti bolju promociju županije i stvoriti platformu za uspješnu suradnju članova UHPA-e kao destinacijskih menadžment kompanija (DMK) i TZ Zadarske županije kao destinacijske menadžment organizacije.

„Ovakva suradnja odlično se uklapa i vjerujemo da će intenzivirati naše usmjerenje u stvaranju destinacije doživljajnih putovanja. Polazeći od poznate činjenice kako je u današnjici motiv putovanja doživjeti nezaboravna iskustva koja će se podijeliti s obitelji i prijateljima, identificirat će se ključni doživljaji zadarske regije koji nas uzdižu nad konkurencijom te time graditi snažan destinacijski brend. Tu su ključne DMK koje u praksi stvaraju doživljajna putovanja i u tom smjeru ih želimo usmjeravati – u osmišljavanje programa koji posjetitelje uključuju u život lokalnog stanovništva, stvaraju teme za razgovor, potiču emocije, rezultiraju pozitivnim iskustvima te time naglašavaju upravo ono što je jedinstveno za zadarsku regiju“, komentirala je Mihaela Kadija, direktorica TZ Zadarske županije.

„Zajedno sa TZ Zadarske županije ne krećemo samo u aktivnu promociju na domaćem i stranom tržištu, već ćemo uložiti i dodatnu energiju za razvoj novih turističkih proizvoda kako bi Zadarska županija postala još prepoznatljivija destinacija doživljaja“, izjavio je direktor UHPA-e Željko Trezner. Nastavno na prijašnja iskustva uspješne realizacije projekta domaće destinacije godine, vjeruje da će Ugovor o marketinškoj suradnji potaknuti daljnje jačanje suradnje turističkih agencija i turističke zajednice koja bi trebala rezultirati novim specifičnim turističkim programima i ciljanom, odnosno fokusiranom promocijom na pojedine turističke niše.

Za ostvarenje predviđenih ciljeva TZ Zadarske županije i UHPA pokrenut će niz edukativnih radionica za djelatnike turističkih agencija i sustava turističkih zajednica Zadarske županije, a prva će se održati već danas, 21. travnja. Službena promocija Zadarske županije putem UHPA kanala počinje početkom lipnja.

Od lipnja 2015., Zadarska županija bit će naglašena kao preporučena domaća destinacije od strane UHPA-e u svim publikacijama udruge, informativnim i promotivnim materijalima, elektroničkoj komunikaciji te na službenoj internetskoj stranici uhpa.hr i društvenim mrežama.

Tri ključne smjernice

„Regionalni DMK projekt zasniva se na tri ključne smjernice rada TZŽ u 2015., ali i dalje, a to su: strateško razvijanje proizvoda, uspostavljanje i daljnje učvršćivanje sinergije turističkog sektora; te u konačnici promidžba ciljana na proizvode i doživljaje jedinstvene za Zadarsku županiju kojom će se postići prepoznatljivost na ciljnim tržištima.

Polazeći od poznate činjenice kako je u današnjici motiv putovanja doživjeti nezaboravna iskustva koja će se podijeliti s obitelji i prijateljima, identificirat će se ključni doživljaji zadarske regije koji nas uzdižu nad konkurencijom te time graditi snažan destinacijski brend. Tu su ključne DMK koje u praksi stvaraju doživljajna putovanja i u tom smjeru ih želimo usmjeravati – u osmišljavanje programa koji posjetitelje uključuju u život lokalnog stanovništva, stvaraju teme za razgovor, potiču emocije te naglašavaju upravo ono što je jedinstveno za zadarsku regiju.

Upravo ćemo se na razvoj doživljajnih putovanja fokusirati u radionicama koje smo namijenili turističkim agencijama, ali i turističkim zajednicama. Bit će to susret između dionika, mjesto gdje se stvaraju novi programi, razmatra daljnji razvoj i promišlja budućnost – mnogo više od same edukacije.“, kazala je Mihaela Kadija, direktorica TZ Zadarske županije. (zg-magazin)