Twitterove baze podataka koristit će se za praćenje trendova

Twitterove baze podataka koristit će se za praćenje trendova

Dvije tvrtke planiraju obučiti oko 10 000 konzultanata da „prokopaju“ ogromne Twitterove baze podataka, rekao je u intervjuu Paul Papas, koji je na čelu IBM-ove jedinice za interaktivno iskustvo.

Twitter i IBM objavili su ove srijede kako su potpisali partnerstvo kojim će se Twitterovi podaci integrirati u IBM-ov analitički servis za tvrtke. Cilj novog partnerstva je pružanjeIBM-ovimposlovnim korisnicimapristupnaTwitterovebaze podataka „tweetove“, pomažući imizmjeriti osjećajekupacai njihoveobrasce ponašanja, kao i ostaletrendove. IBM također planiraintegrirati „tweetove“ u analitički servis na Watson platformi. Riječ je o kognitivnom računalnom sustavu koji kompanija agresivno promovira ove godine poslovnim subjektima u različitim industrijama, uključujući zdravstvo, financije i maloprodaju.

Ovo bi partnerstvo trebalo IBM-ovim poslovnim savjetnicima omogućiti pristup podacima na Twitteru. Korisnici dnevno „proizvedu“ oko 500 milijuna tweetova na mikro-blogging servisu, pokazuju podaci Twittera. Dvije tvrtke planiraju obučiti oko 10 000 konzultanata da „prokopaju“ ogromne Twitterove baze podataka, rekao je u intervjuu Paul Papas, koji je na čelu IBM-ove jedinice za interaktivno iskustvo. Pripajanje Twitterovih podataka moglo bi pomoći IBM-ovim saveznim kupcima u prikupljanju podataka o osjećajima svojih kupaca, smatra Anne Altman iz IBM-a.

“Ova vrsta javnih podataka i sposobnost za agencije da ih lakše razumiju, može se koristiti kao sustav ranog upozorenja za razne događaje”, rekla je Altman u priopćenju. “Također smo uvidjeli mogućnosti njihove primjene u područjima kao što je prijevoz, u kojem se mogu prepoznati problematične točke, ali i u područjima koji se odnose na vremenske uvjete, zdravstvena zaštite, utovar robe te ukupno održavanje.”

Ovo je drugi veliki savez IBM-a s tehnološkim tvrtkama usmjerenim na potrošače, koje je nedavno napravila ova kompanija. Tako je prije nekoliko mjeseci IBM najavio partnerstvo s Appleom u zajedničkom razvoju iPhone aplikacije usmjerene na poduzetnike.

“Twitter nudi snažan novi objektiv kroz koji se može gledati na svijet i kao platforma za stotine milijuna potrošača i poslovnih profesionalaca, ali i kao stvaratelj trendova”, rekao je u priopćenju Ginni Rometty, IBM-ov izvršni direktor i predsjednik.

(zg-magazin / izvor: www.washingtonpost.com)