Turizam ne može naprijed bez novih tehnologija

Turizam ne može naprijed bez novih tehnologija

Podizanje kvalitete turističke ponude ovisi o nizu faktora kao što su stalna ulaganja u edukaciju i promociju, no zajedničko uključivanje institucija i medija kao na ovom događaju jedna je od ključnih stepenica na tom putu

Razvojna agencija Zagreb – TPZ, projekt ECOFUNDING i turistički portal Hotspots.net.hr, organizirali su jučer u dvorani Hrvatske gospodarske komore Okrugli stol na temu: Hrvatski turizam i poduzetništvo – suvremena poslovna komunikacija – Turističke inovacije, modeli, izazovi – rješenja.

Na Okruglom stolu prisustvovale su istaknute turističke zajednice, inovativni poduzetnici kao i niz uglednih dionika turističkog sektora iz cijele Hrvatske. Važnost događaja prepoznalo je i Ministarstvo turizma kao i Grad Zagreb te su tom prigodom pozdravni govor održali pomoćnik ministra turizma Davor Ižaković, koji je ujedno i otvorio okrugli stol te Ana Pandža Kunčević voditeljica Odjela za turizam, Gradskog ureda za gospodarstvo, rad i poduzetništvo Grada Zagreba.

Okrugli stol bio je prilika da se predstave ponajbolje inovacije u turizmu, koje su predstavile tvrtke iz Tehnološkog parka Zagreb: Alfabit d.o.o., Bioinventa d.o.o., Pinecone d.o.o., SED Panorama d.o.o. te tvrtke projekta ECOFUNDING: Pjer d.o.o. i Conversus d.o.o. Također svoja zanimljiva rješenja za turizam su predstavile tvrtka Projektura j.d.o.o. i Kajak fishing projekt.

Kroz primjere dobrih praksi direktori istaknutih turističkih zajednica : Joško Stella- TZ Splitsko- dalmatinske županija, Ružica Rašperić- TZ Zagrebačke županija, Alijana Vukšić- TZ Grada Splita i Maja Jakobović – TZ Požeško- slavonske županija, sudionicima su približili svoj rad. Sudionici Okruglog stola imali su priliku upoznati se i s modelima primjene suvremene poslovne komunikacije na turističkom tržištu kroz digitalne medije i to kroz prezentacije portala HotSpots.net.hr, Europa Digital i tvrtke PandoPad d.o.o.

Zajedničkim sudjelovanjem digitalnih i medijskih stručnjaka kao i stručnjaka iz privatnog turističkog sektora te uspješnih turističkih zajednica, Okrugli stol je bio izuzetna prilika da se rasprave i dobiju odgovori na pitanja s kojima se susreću poduzetnici pri razvoju novih tehnologija u području turizma. Pokazalo se da se turizam i tehnologije dopunjavaju u svakom smislu i da zajednička sinergija dovodi do poboljšanja turističkih usluga. Podizanje kvalitete turističke ponude ovisi o nizu faktora kao što su stalna ulaganja u edukaciju i promociju, no zajedničko uključivanje institucija i medija kao na ovom događaju jedna je od ključnih stepenica na tom putu.

Primjena novih tehnologija u turizmu i pravodobna marketinška komunikacija te ciljana ulaganja u promociju ključan su recept za uspjeh – zajednički je zaključak sudionika Okruglog stola. (zg-magazin)