Svjetski kongres predsjednika udruga turističkih agencija

Svjetski kongres predsjednika udruga turističkih agencija

Očekuje se da će u Zagreb doći  više od tristo predstavnika svjetske i europske turističke industrije, a svi sudionici turističke industrije moći će ostvariti neposrednu komunikaciju s predstavnicima glavnih tržišta

Od 6. do 8. studenog 2014. godine Zagreb će biti domaćin drugog Svjetskog kongresa predsjednika udruga turističkih agencija pod nazivom „Vision 2020 – Global changes and the Future of Travel Agencies“. Na skupu se očekuje preko tristo sudionika – oko sto predsjednika i čelnika svjetskog turizma, među njima i gospodin Taleb Rifai, generalni tajnik Svjetske turističke organizacije (UNWTO) te preko dvjesto predstavnika svjetske i europske turističke industrije, institucija i vodećih stručnjaka i znanstvenika.

Organizator kongresa je Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) u partnerstvu s Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ) i Turističkom zajednicom grada Zagreba (TZGZ). Skup se nadovezuje na uspjeh prošlogodišnjeg prvog Svjetskog kongresa predsjednika udruga turističkih agencija koji je održan u Cordobi (Španjolska), u organizaciji Španjolske udruge turističkih agencija (CEAV).

Program kongresa „Vision 2020 – Global changes and the Future of Travel Agencies“ zamišljen je kao međunarodni forum za raspravu o raznim pitanjima koje utječu na turističku industriju i poslovanje turističkih agencija na globalnoj razini.

Cilj kongresa je pružiti zanimljiv sadržaj, omogućiti stručnjacima i profesionalcima iz redova turističke industrije razmjenu mišljenja o globalnim pitanjima, aktualnim temama i promjenama koje se događaju u svjetskom turizmu te njihov utjecaj na poslovanje i položaj turističkih agencija, o novim trendovima, idejama i prilikama za razvoj i poboljšanja unutar turističkog sektora, kao i da se prezentiraju različita iskustva i gledišta te raspravlja o problemima i pitanjima od zajedničkog interesa.

Okupljanje velikog broja čelnika svjetske industrije u Zagrebu jedinstvena je prilika za sve sudionike turističke industrije da ostvare neposrednu komunikaciju s predstavnicima glavnih tržišta, kao i globalnu promociju Zagreba i Hrvatske prije, za vrijeme i nakon održavanja kongresa, uspostavljanje novih i jačanje postojećih poslovnih suradnji, otvaranje novih tržišta i dr. (zg-magazin)