Stojak: “Ponuda zagrebačkih tržnica morala bi biti puno kvalitetnija”

Stojak: “Ponuda zagrebačkih tržnica morala bi biti puno kvalitetnija”

Gradski zastupnik Stojak smatra da se veći dio zaduženja Holdinga od 125 milijuna kuna može iskoristiti za uređenje tržnica. „One su identitet Zagreba. Građani i gost Zagreba moraju imati kvalitetniju ponudu na tržnicama”, poručio je HNS-ovac

Zagrebački HNS u subotu je na Međunarodni dan eko potrošača na Trgu bana Josipa Jelačića organizirao akciju s ciljem podizanja svijesti o zaštiti okoliša.

Članovi zagrebačkog HNS-a su građanima dijelili plastične, reciklirane vrećice i voće koje simbolizira zdrav način života. Najavljeno je da je ovo samo jedna u nizu akcija kojim se želi potaknuti građane da što manje koriste plastične vrećice.

„Smatramo da Zagreb treba više pažnje posvetiti ekološkom načinu života i ponudi koja će to pratiti. Nije stoga slučajno da smo ovu akciju organizirali u blizini tržnice Dolac, najpoznatije zagrebačke tržnice. Želimo upozoriti Grad da ponuda zagrebačkih tržnica mora biti puno kvalitetnija, nego što je sada“, rekao je Tomislav Stojak, gradski zastupnik i predsjednik zagrebačke organizacije HNS-a.

Naglasio je kako se godinama zalaže za obnovu zagrebačkih tržnica te ovom, ali i akcijom iduće subote nastojat će se motivirati Grad i Holding da počnu s uređenjem zagrebačkih tržnica.

„Ne radi se samo o Dolcu, nego i o uređenju tržnica koje su važne za pojedine dijelove grada, kao što je tržnica u Španskom, gdje sam na poziv ljudi koji tamo rade bio prošli tjedan. Kad vidite u kojim uvjetima rade na tržnici, pitate se zašto se tako loše upravlja gradskom imovinom, imovinom svih nas. Tržnica na Volovčici je praktično prestala postojati, u katastrofalnom je stanju. Tržnica na starom Trnju ne postoji, propala je. Godinama tražimo uređenje i tržnice u Vrapču, gradska četvrt je osigurala i dio novca, ali se ništa nije pokrenulo“, istaknuo je Stojak.

Apelirao je na Grad da se konačno probudi. Smatra da se veći dio zaduženja Holdinga od 125 milijuna kuna može iskoristiti za uređenje tržnica.

„One su identitet Zagreba. Građani i gosti Zagreba moraju imati kvalitetniju ponudu na tržnicama. Ovom akcijom moramo podsjetiti građane da štite okoliš u kojem žive, ali i da Grad obnovi tržnice, da imamo kvalitetniju i zdravu ponudu na njima“, poručio je Stojak.

Ivana Vranješ