Slijedi uređenje Trešnjevačkog trga i Savskog pješačkog mosta

Slijedi uređenje Trešnjevačkog trga i Savskog pješačkog mosta

Bandić pozvao Bernardića da se učlani u njegovu stranku

SDP-ovac Davor Bernardić ukazao je da radnici slabije plaćenih i fizički zahtjevnih poslova, kao što su čistačice i skladištari, plaćaju visoku cijenu javnog prijevoza u odnosu na svoje prihode te je predložio da im se omogući jeftiniji prijevoz

Na aktualnom satu današnje sjednice Gradske skupštine zagrebački gradonačelnik Milan Bandić najavio je projekte uređenja Trešnjevačkog trga i starog Savskog kolnog mosta iz 1938. godine. Da bi se moglo pristupiti uređenju Trga potrebno je prethodno riješiti imovinsko-pravne odnose, što bi trebalo biti učinjeno do jeseni. Uređenje starog mosta će pak ovisiti o financijskim mogućnostima Grada. »Bude li dovoljno novaca bit će to još ove godine«, poručio je gradonačelnik.

Gradski zastupnik Dražan Bilokapić (HDZ) upitao je može li se proširiti parkiralište kod Trešnjevačke tržnice, na što mu je Bandić odgovorio da je naručen projekt uređenja cijelog Trešnjevačkog trga s obuhvatom Nove ceste, Dobojske, Tratinske i Ozaljske ceste, a pitanje parkinga ocijenio je »prioritetnim«.

Govoreći o starom pješačkom mostu Bandić je kazao kako je ideja da se tamo napravi bina – pozornica za na kojoj bi se održavali koncerti na desnoj obali Save prema Kajzerici.

Potpredsjednik Skupštine, SDP-ovac Davor Bernardić ukazao je da radnici slabije plaćenih i fizički zahtjevnih poslova, kao što su čistačice i skladištari, plaćaju visoku cijenu javnog prijevoza u odnosu na svoje prihode te je predložio da im se omogući jeftinija karta prijevoza – do stotinu kuna mjesečno.

Podsjetio je da mjesečna karta košta 360 kuna ako se kupuje svaki mjesec, dok ako se se kupi godišnja karta cijena po mjesecu iznosi i dalje visokih 260 kuna mjesečno (cijena godišnje iskaznice je 3100 kuna).

»Kada se plaća karta za 10 mjeseci može se uzeti kredit kod poslovne banke i kupiti se na više rata, no ljudi koji imaju plaću 2800 kuna to ne mogu napraviti«, naglašava Bernardić koji apelira da u ZET-u razmotri model u kojem bi javni prijevoznik dajući svoje jamstvo i u dogovorima s poslovnim bankama omogućio da radnici godišnji »pokaz« mogu otplaćivati na rate.

»To ste trebali predočiti čiti svojoj bivšoj ministrici Milanki Opačić, koja je zagovarala outsourcing. Na sreću to je sada povijest. Sada molim gospođu Žgelu (voditeljica podružnice ZET-a op.a.) da se ne odvaja od Bernardića, dok ne riješite taj problem«, slikovito je odgovorio Bandić.

Ipak, Bernardiću je poručio da će se to napraviti, bude li moguće, ali i da će u toj situaciji ZET biti na gubitku koji će morati nadoknaditi negdje drugdje.

»Čisto da ne bude u zraku, ja se nisam slagao sa outsourcingom, jer mislim da je to sve samo ne socijaldemokratska mjera. Što se tiče toga što bi grad izgubio tim pojeftinjenjem, ne bi izgubio ništa«, ustvrdio je, na što ga je Bandić pozvao da se učlani u njegovu Stranku rada i solidarnosti.

»Ako imaš još takvih ideja, koje Grad neće koštati ništa onda te molim da svaki dan dođeš kod mene na kavu. Drago mi je da si s ove govornice rekao da se ograđuješ od odluke bivše Vlade, kada je u pitanju outsourcing. To je još jedan znak da se primičeš ozbiljnoj i pravoj istinskoj socijal demokraciji stranke rada i solidarnosti«, kazao je Bandić.

Zvane Brumnić (SDP) ukazao je na zabrinjavajuće stanje zagrebačkih škola te je pozvao gradonačelnika da pođe i osobno se uvjeri u koliko su one lošem stanju. »Ali nemojte to činiti na način da usvajate nečija izvješće, već osobno obiđite škole«, pozvao je Brumnić. Bandić mu je rekao kako će to učiniti, a Brumnić se sam pozvao pridružiti mu se u tom obilasku. No Bandić je za loše stanje škola okrivio bivšu Vladu kazavši da je ona »za duplo« smanjila prihode Gradu, na što ga je Brumnić korigirao: »Nije za duplo, već su prihodi umanjeni za »za polovinu«. (B. J. / Hina)