Promocija Hrvatske i hrvatskog turizma u Parizu povodom nogometnog EURO-a

Promocija Hrvatske i hrvatskog turizma u Parizu povodom nogometnog EURO-a

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) tijekom Europskog nogometnog prvenstva EURO promovirat će Hrvatsku i turizam u Parizu u sklopu hrvatskog paviljona na obalama rijeke Seine, gdje će se od 8. lipnja do 10. srpnja održavati nagradne igre, susreti, prezentacije i slično, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a

Hrvatski paviljon na obalama Seine u Parizu za vrijeme EURO-a je zajednički projekt triju ministarstava: vanjskih i europskih poslova, znanosti, obrazovanja i sporta te turizma, Hrvatskog nogometnog saveza (HNS) i Hrvatske turističke . Slične paviljone imat će i ostale 23 zemlje sudionice tog nogometnog prvenstva. Svi će biti smješteni na dijelu šetnice uz Seinu, od muzeja d’Orsay do Tour Eiffela, u duljini od 2,3 kilometra i na ukupnoj površini od oko 4,5 hektara.

Postavljanje tog paviljona trebalo bi biti do kraja idućeg tjedna.

“HTZ će u hrvatskom paviljonu imati posebno uređen prostor u kojem će informatorice posjetiteljima davati informacije o hrvatskoj turističkoj ponudi, dijeliti brošure te prikazivati promotivne filmove hrvatskih destinacija kao i snimljene pozdravne poruke članova hrvatske nogometne reprezentacije. U suradnji s partnerima organizirat ćemo i brojne nagradne igre, te dijeliti razglednice s potpisima hrvatskih igrača”, najavili su iz HTZ-a.

Ispred paviljona na oko 50 četvornih metara održavat će se glazbeni nastupi umjetnika iz Hrvatske, degustacije autohtonih gastro delicija, podjela suvenira HTZ-a i HNS-a, a pripremaju i posebni projekt nagradnog kviza koji će se pratiti na licu mjesta i na društvenim mrežama.

Ono što bi i dodatno moglo privući pažnju je veliki veliki foto zid aktualne nogometne reprezentacije na EURO-u ispred paviljona, za što je osmišljen i koncept prema kojemu će svi posjetitelji moći postati dijelom hrvatskog nogometnog tima, što će biti korišteno i u komunikaciji na društvenim mrežama.

“Sve aktualne promotivne aktivnosti HTZ-ovog predstavništva u Francuskoj, pa i one za vrijeme EURO-a, idu u smjeru promocije segmenata turističke ponude za koje procjenjujemo da najviše zanima francusko tržište, pri čemu je fokus na selektivnim oblicima turizma, prije svega kulturnog, ali i sportskog, avanturističkog, „city break“ i eko turizma. Uz to je neizostavna i promocija enoloških i gastronomskih atributa zemlje i njenih pojedinih regija, za što ima sve više zanimanja među francuskim turistima”, poručuju iz HTZ-a.

Iz Glavnog ureda HTZ-a iznose i prve najave programa koji bi se trebali održavati u hrvatskom paviljonu na Seini u Parizu, pa bi se tako od 16. do 18. lipnja predstavila Istra kao turistička, ali i regija maslinovih ulja nastavno na nedavno proglašenje uglednog vodiča “Flos Olei” Istre kao najbolje svjetske maslinarske regije. Nekoliko istarskih maslinara organizirat će pritom degustaciju maslinovih ulja.

Nakon Istre, 20. i 21. lipnja slijedi predstavljanje Dubrovnika kao mediteranskog bisera bogate kulturne baštine uz nastup dubrovačke klape i informatorice odjevene u dubrovačku narodnu nošnju koje će dijeliti poznate slatke delicije te regije arancine i bruštulane mjendule.

Potom od 23. do 25. lipnja slijedi predstavljanje Zagreba kao nove europske „city break“ destinacije, u sklopu čega će biti održana i prezentacija za touroperatore, agente i novinare te predstavljanje prvog izdanja Michelin Guide Vert vodiča posvećenog hrvatskoj prijestolnici, dok će za glazbeni dio biti „zaduženi“ ulični bend Kraljevi ulice.

(Zg-magazin)