Prodaja tiskovina pala za 10 posto

Večernji list i njegov konkurent Jutarnji list po prodaji pali ispod prosječnih 60.000 prodanih komada

Prema dostupnim podacima kojima je zbog vrhunca krize medija sve teže pristupiti i skrivaju se kao zmija noge, prodaja tiskanih medija u Hrvatskoj u rujnu je pala za oko 10 posto na godišnjoj razini. Kada bi taj prilično dramatični prosjek preslikali na pojedinačne najprodavanije tiskane medije, onda bi značilo da su i Večernji list i njegov konkurent Jutarnji list po prodaji pali ispod prosječnih 60.000 prodanih komada, budući da ova dva dnevna lista vode mrtvu utrku u borbi za čitatelje. Dnevnik 24 sata, kao najčitaniji dnevni list u Hrvatskoj, po ovim je podatcima pao ispod 140.000 prodanih primjeraka. Studeni će vjerojatno donijeti i veće minuse jer su u pitanju mjeseci u kojima tiskani mediji tradicionalno bilježe najmanju prodaju. Zabrinjavajuća je, međutim, veličina stope pada i čini se da će tiskovine ući u četvrtu godinu u kojoj ne uspijevaju zaustaviti negativni trend. Vodstvo vodećih medija već sada koristi veliki pad prodaje kao razlog smanjivanja prava novinara, a kao dodatnu poteškoću naglašavaju da su prihodi od prodaje novine danas pretekli prihode od oglasa, što u tom začaranom krugu ovisnosti od oglašivača znači da stanje postaje sve manje izdrživo. (hnd.hr)