Predstavljen slavonski uskrsni doručak

Promocija tradicionalnih prehrambenih proizvoda i gastro ponude ima za cilj, među ostalim, očuvanje kulturnog i gastronomskog nasljeđa te jačanje tržišne pozicije malih proizvođača u ruralnoj ekonomiji i turizmu

Vukovarsko-srijemska županija u okviru svojih aktivnosti na promociji tradicionalnih i autohtonih proizvoda te gastro ponude u ponedjeljak je u suradnji s Centrom za kulturu prehrane  (CKP) novinarima predstavila tradicionalne slavonske proizvode šunku i kulen. Predstavljanje u sklopu kojeg su se novinari upoznali s tradicijom uskrsnog doručka održano je u prostorijama CKP-a kao najava travanjske Šunkijade, koja se tradicionalno održava u Starim Mikanovcima.

uskrsni_dorucak

Promocija tradicionalnih prehrambenih proizvoda i gastro ponude ima za cilj, među ostalim, očuvanje kulturnog i gastronomskog nasljeđa te jačanje tržišne pozicije malih proizvođača u ruralnoj ekonomiji i turizmu. To je važno za male sredine, njihov razvoj i omogućavanje dobrog života na tim prostorima. Prema riječima Andrije Matića, pročelnika Upravnog odjela za poljoprivredu, šumarstvo i ruralni razvoj Vukovarsko-srijemske županije – ruralni je razvoj kontinuirani proces, koji se ohrabruje s viših razina, ali osmišljava i vodi na terenu s lokalnim stanovništvom i gospodarstvom. Ukazao je i na probleme s kojima se susreću uzgajivači domaćih svinja.

Glavna urednica gastro portala oblizeki.com Božica Brkan održala je predavanje o Uskrnom doručku, a proizvođač Ilija Jelović predstavio je tradicionalnu slavosnku šunku, kobasicu, kulin i slaninu.  (B. J.)