“Porsche 911 turbo S”: Nenadmašan u raznim situacijama

“Porsche 911 turbo S”: Nenadmašan u raznim situacijama

Vrlo je zanimljiv proizvod taj »porsche turbo S«, ali za cijenu bolje ne pitajte. Nije da nekome stvarno treba više od 540 konjskih snaga s koliko raspolaže »obični« »911 tubo«. Ali ako nekome treba više, uz doplatu u protuvrijednosti jednog automobila srednje klase, može dobiti »turbo S« sa 580 konjskih snaga. Ako se pogleda razlika u cijeni između spomenuta dva modela, moglo bi se zaključiti da je na tržištu teško pronaći skupljih 40-ak »konja«, ali nije tu samo riječ o snazi. Njega kupuju oni koji od jednog »porschea« žele dobiti sve što im može ponuditi.

Kao i svaka punokrvna 911-ica i »turbo S« je GT automobili, ali ne bilo kakav. To je zvjerka koja nadmašuje vrlo ambiciozne i brze konkurente te postiže bolja ubrzanja od »nissana GTR«, u izravnom sučeljavanju će se pokazati boljim od »ferrarija 458 speciale«, dok će se u svakodnevnoj vožnji snaći možda i bolje od nabrijanog kompakta kakav je »honda civic type R«. Da biste se uopće približili performansama ovog »porschea« trebat će vam neki superautomobil sa središnje smještenim motorom, kao što je npr. »mclaren 570GT« jer mu se sa drugima nećete moći ni približiti, pa čak ste i tada u neizvjesnosti jer će »turbo S« pobijediti za kišnoga dana sa svojim pogonom na sve kotače, aktivnim aerodinaminčkim sustavom i upravljanjem stražnjim kotačima, ocjenjuju u Road & Tracku.

Već je i »turbo 911 4 S« bilo teško uhvatiti na trkaćim stazama. Sada pak sa stražnjim upravljanim kotačima, to se pretvara gotovo u nemoguću misiju, zaključuju u časopisu. (B. J.)