Peugeot 308 R Hybrid – ekološki prihvatljiva jurilica

Peugeot 308 R Hybrid – ekološki prihvatljiva jurilica

Najsnažniji Hot Lap način pruža maksimalnu snagu od tri izvora napajanja te isporučuje 500 KS, dok drugi način Track crpi energiju uglavnom iz benzinskog motora i stražnjeg električnog motora te proizvodi 400 KS

Peugeot je najavio novu verziju obiteljskog automobila – 308 R Hybrid kojeg karakterizira benzinski i električni motor pogodan za okoliš, ali i za novčanike vlasnika, s ubrzanjem do 100 km / h u 4 sekunde.

Model 308 R Hybrid razvili su inženjeri iz Peugeotova trkaćeg odjela pa ne čudi da se ovim modelom želi postići što veća snaga i brzina.

Automobil ima benzinski motor i dva elektromotora od 115 KS, po jedan na svakoj osovini. Pogon na sva četiri kotača postiže se putem šest stupanjskog mjenjača i četiri različita načina vožnje.

Najsnažniji Hot Lap način pruža maksimalnu snagu od tri izvora napajanja te isporučuje 500 KS, dok drugi način Track crpi energiju uglavnom iz benzinskog motora i stražnjeg električnog motora te proizvodi 400 KS.

Za svakodnevnu vožnju služi Road način koji koristi puni potencijal benzinskog motora uz pomoć stražnjeg električnog motora tijekom ubrzavanja, dok prednji uopće ne koristi. ZEV, posljednji način rada uglavnom koristi stražnji elektromotor, no ako je potrebno može i prednji motor za potpuno električni pogon.

peugeot-308-r-hybrid-4

Prema Peugeotu, težina automobila zadržana je na minimumu kako bi se osiguralo njegovo prikladno reagiranje na vrijeme. Baterija se može puniti pomoću prednjeg elektromotora koji tada ima svojstvo generatora ili pomoću punjenja na terminalu koje traje oko 45 minuta.

Iz Peugeota potvrđuju da su zadržali klasični izgled 308-ice sa sitnim dodacima poput proširenja na prednjim i stražnjim kotačima, a stražnji branik im dva mala odvoda za strujanje zraka što je nužno zbog hlađenja baterije. (I. C. / ZG-magazin)