Od srpnja u ZET-ovim vozilima dostupne samo karte od 15 kuna?

Od srpnja u ZET-ovim vozilima dostupne samo karte od 15 kuna?

Navodno se za tu odluku još čeka samo na potpis gradonačelnika. No iz ZET -a su su nam poručili kako »ne mogu komentirati neslužbene informacije«

U vozilima javnog gradskog prijevoznika od 1. srpnja će se moći kupovati samo vozne karte od 15 kuna. Prema pisanju Večernjeg lista zasad još nije poznato hoće li takva karta vrijediti dva ili tri sata budući da se u ZET-u još dogovaraju oko toga.

Uz postojeće karte koje se prodaju po cijenama od 4 i 10 kuna, koje vrijede pola sata, odnosno sat vremena, uvest će se i »međukarta« po cijeni od 7 kuna. Sve će te karte biti dostupne na kioscima i prodajnim mjestima ZET-a.

Za kartu od 15 kuna koja će se prodavati u vozilima, još se čeka potpis zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića, piše Večernji list.

Predsjednik sindikata Zagrebačkog holdinga-ZET Dražen Jović smatra kako bi svima koji se voze javnim prijevozom u svakom trenutku trebalo biti omogućeno da kupe kartu koju oni žele. Predviđa da će se bijes putnika (ponovno) usmjeriti na vozače te da će upravo oni biti najviše pogođeni takvom odlukom. Napominje, međutim kako ZET posluje s velikim gubicima, pa je ovo način da se barem donekle napuni njegova blagajna.

I dok će se oni koji koriste tramvaj još nekako snaći, više će problema imati putnici koji se prevoze autobusima ZET-a, budući da u većini kvartova nema kisoka u blizini autobusnih stanica.

Zahvaljujući karti od 4 kune, ZET je lani prodao oko 16 milijuna karata više nego 2016., no s drduge strane značajno je opala prodaja skupljih karata pa to rješenje nije rezultiralo očekivanim porastom prihoda. Prema pisanju Večernjeg, onih od četiri kune prodano je gotovo 25 milijuna, a putnici su odustali i od dnevnih karata (koštaju 30 kuna), kojih je prodano gotovo sto tisuća manje nego 2016. Od mjesečnih karata odustalo je pak sto tisuća Zagrepčana.

Kako bismo saznali što će se doista dogoditi s promjenom prodaje karata u vozilima, kontaktirali smo ZET iz kojeg su nam poručili kako »ne mogu komentirati neslužbene informacije«.

»Zagrebački električni tramvaj svakodnevno u skladu s odgovornom upravljačkom politikom prati financijske aspekte poslovanja temeljem kojih se razmatraju razne mogućnosti dodatne prilagodbe tarifnog sustava. No sigurno je da ćemo, dođe li do eventualnih izmjena u sustavu naplate prijevoza o tome pravovremeno obavijestiti javnost«,, stoji u odgovoru iz ZET-a. (B. J.)