Novi trend: Muškarci sve više biraju narančastu boju na automobilima

Novi trend: Muškarci sve više biraju narančastu boju na automobilima

Muškarci su dugo favorizirali crvenu i crnu, boje koje su se obično povezivale s visokim performansama, sportskim i snažnim automobilima

Muškarci i žene obično imaju različite ukuse kada je riječ o bojama, iako dečki preferiraju odjeću tamnijih tonova, na svojim automobilima ipak žele svijetle, jake i odvažne boje. Nova studija pokazala je da su muškarci prošle godine bili skloniji narančastoj, smeđoj i žutoj boji na automobilima, dok žene i dalje najviše odabiru zlatne, srebrne i bež tonove.

»Ovi rezultati studije mogli bi sugerirati da su žene praktičnije u svojim izborima, one većinom samo žele kupiti automobil razumne cijene s kojim sigurno žele stići s jednog mjesta na drugi«, kazao je Phong Ly, suosnivač mrežne stranice iSeeCars. »S druge strane, muškarci mogu biti malo idealistični o automobilima, biraju nešto što je brzo i što je zabavno voziti«.

Kako bi došli do zaključka o željenim bojama, na svojoj su mrežnoj stranici provjerili 30 milijuna korištenih rabljenih vozila, a također su analizirali zahtjeve kupaca, čije su rezultate razdvojili s obzirom na spol.

Uočene su neke tradicionalne razlike u izboru boja. Muškarci su dugo favorizirali crvenu i crnu, boje koje su se obično povezivale s visokim performansama, sportskim i snažnim automobilima. Ipak, prošle je godine pala popularnost takvih boja s prvog i trećeg mjesta, kod muškaraca, na još uvijek respektabilno četvrto i peto mjesto.

Dok se sve više traže automobil veće snage, muškarci se okreću narančastoj boji koja je stekla popularnost od 73,3 %, koja je crvenoj pala gotovo za trećinu.

Narančasta je na prvom mjestu kod muškaraca, a slijede ju smeđa i žuta, ali muškarci preferiraju široku paletu devet boja, navodi se u studiji stranice iSeeCars.

Za usporedbu, žene su pokazale sklonost za samo tri boje – zlatnu, zatim srebrnu i bež.

Takvi rezultati u skladu su s istraživanjima od strane dobavljača, koji su zaključili da su razne srebrne nijanse jedan od višegodišnjih lidera na tržištu novih automobila. No sve je veća potražnja za jarkim nijansama, poput narančaste, zlatne ili plave.

Iako plava nije jedan od traženijih izbora, studija je pokazala da žene preferiraju tu nijansu pri kupnji monovolumena.

Izbor boja često je povezan s vrstom automobila kojeg kupac želi, bez obzira na njihov spol. Crvena i crna, a sada i narančasta, popularne su za sportske automobile, kamionete i sportske kupee, a srebrna je omiljena nijansa za limuzine, karavane i monovolumene. (zg-magazin)