Novi električni bicikl iz tvornice Rimac – efikasnost, pouzdanost i adrenalin u jednom

Novi električni bicikl iz tvornice Rimac – efikasnost, pouzdanost i adrenalin u jednom

Redizajn modela je stvoren radi želje za novim biciklom koji će izdržati ekstremne uvjete pa su tako komponente poboljšanog modela razvijene za profesionalne bicikliste, a za što dužu trajnost posebno su dizajnirane prednje vilice, stražnji ovjes i kočnice

Greyp G12 je prvi električni bicikl Rimac Automobila, koji je brzo postao kultni model stvoren na temelju znanja i iskustva u proizvodnji električnog super automobila Concept One. Uspjeh dokazuje prodaja u 26 zemlja na 5 kontinenata, no uskoro stiže njegova nova poboljšanja verzija – Greyp G12S.

greyp_bike_zuti»Radi se o modelu koji je evoluirao iz G12 ali ga je, iako to možda pogled na same brojke i ne može dočarati u pravoj mjeri, nadmašio u svim segmentima: bicikl je brži – ograničen je na 70 km/h iako bi mogao doseći 90-tak, agilniji, lakši, nižeg težišta, bolje ciklistike, unaprijeđene konstrukcije… Doista se radi o velikom napretku i to je prepoznato od tržišta pa nam se tako javljaju i naši postojeći korisnici, kupci prvog modela, s pitanjima oko mogućnosti zamjene ili nadogradnje njihovih dvokotačnih ljubimaca«, otkrio nam je Tomislav Matek iz Greyp bikesa.

A novosti je puno. Iako izgledaju slično, a G12S je zapravo potpuno redizajniran i nadograđen Greyp G12, a kako nam kažu, utrošeno je mnogo sati i truda kako bi se stvorio novi poboljšani model.

Težina bicikla se smanjila s ciljem poboljšanja rukovanja i upravljanja njime, a težište je sada znatno niže zbog različitog rasporeda baterije i unutarnjih postavki – lakše komponente su smještene pri vrhu, dok je baterija pomaknuta prema dnu što je rezultirao težinom od 48,5 kilograma. G12S ima novorazvijene baterije – umjesto dva odvojena baterijska modula kao na početnom G12 modelu, G12S ima optimiziran pojedinačni modul od 1,5 kWh koji ima istovremeno veći kapacitet i manju težinu.

Redizajn modela je stvoren radi želje za novim biciklom koji će izdržati ekstremne uvjete pa su tako komponente poboljšanog modela razvijene za profesionalne bicikliste, a za što dužu trajnost posebno su dizajnirane prednje vilice, stražnji ovjes i kočnice.

Informativni zaslon u boji

Jedna od najuočljivijih značajki G12S je zaslon u boji osjetljiv na dodir s integriranim skenerom za otisak prsta. Kao i prethodni model, mogu se programirati otisci više korisnika, ali novi model također omogućava da se različitim prstima iste osobe dodijele različiti načini vožnje.

greyp_zaslon»Pored tehničkih unaprjeđenja koja su plod naših dizajnera i inženjera, svakako ne treba zaboraviti spomenuti i nove grafike koje sada u tre predefinirane varijante nude mogućnost odabira, počevši od decentnog commuter bike-a, pa sve do samouvjerenog i nimalo skromnog ‘sportaša’ za one koji traže malo više pažnje i ne smeta im isticanje. Upravo je time naglašena činjenica da novi Greyp može biti sve što želite: efikasno i pouzdano svakodnevno prijevozno sredstvo ili adrenalinski paket koji će vam pružiti neograničenu i nesputanu zabavu«, objašnjava nam naš sugovornik.

greyp_kocniceProizvod se trenutno nalazi u završnoj fazi testiranja te će uskoro prvi primjerci krenuti prema kupcima.

»Za sada se svi zainteresirani preko naše web stranice mogu upoznati s karakteristikama i cijenama te na konfiguratoru odabrati boje i opcije prema vlastitim preferencijama. Uzimajući u obzir odlične prodajne rezultate koje je ostvario prvijenac iz naših pogona, a bez lažne skromnosti, očekujemo da će ovaj model to uvelike nadmašiti. Koliko vjerujemo u uspjeh na zahtjevnom inozemnom tržištu najbolje oslikava činjenica da smo netom finalizirali preseljenje proizvodnje u znatno veći, moderno opremljen prostor, a što se tiče ljudskih resursa očekujemo samo daljnji rast i širenje«, zaključuje Matek.

U Greypu već zaprimaju narudžbe za G12S, s početnom cijenom od 8330 eura. Za još malo veću cijenu G12S će biti isporučen s  Maxxisovim Hookworm terenskim gumama dimenzija 2,5 x 26 inča i blatobranima.

Značajke:

• maksimalna brzina u brzinskom (speed) modu elektronski ograničena na 70 km/h
• maksimalna brzina u cestovnom modu: 25 km/h
• vožnja do 80 minuta bez prekida, doseg do 120 km
• kapacitet baterije 1,5 kWh
• litij-ionska baterija
• vrijeme punjenja: 80 min
• zaslon u boji osjetljiv na dodir
• težina: 48,5 kg

Ivona Conjar

Komentari su zatvoreni