Niskopodni tramvaji se manje koriste zbog ušteda

Niskopodni tramvaji se manje koriste zbog ušteda

»U razdobljima smanjene prometne potražnje kroz dan se disponiraju vozila manjeg kapaciteta, koja su revitalizirana, što apsolutno zadovoljava, odnosno čak i nadmašuje prometne potrebe«, kaže glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić

Nakon što su nam se javili čitatelji s upitom zbog čega Zagrebom prometuje sve manje »novih«, niskopodnih Končarevih tramvaja, odlučili smo to provjeriti u ZET-u. Zanimalo nas je koliki je broj niskopodnih tramvaja trenutačno u prometu, a koliko ih je na popravku ili u mirovanju, jesi li ti tramvaji skuplji za održavanje od starih i koliko godišnje ZET izdvaja za održavanje tramvaja.

Prenosimo cjelokupni odgovor ZET-ova glasnogovornika Tomislava Jurića: »ZET u voznom parku ima 50 % starih i toliko novih tramvaja. No u razdobljima smanjene prometne potražnje kroz dan se disponiraju vozila manjeg kapaciteta, koja su revitalizirana, što apsolutno zadovoljava, odnosno čak i nadmašuje prometne potrebe. Sva vozila se u promet uključuju prema potrebama koje su promjenjive prirode, a istovremeno brinemo da prijevozne kapacitete rasporedimo ravnomjerno, zadovoljavajući time potrebe građana iz svih predjela«, navodi Jurić i dodaje: »Štoviše, kada broj putnika to zahtijeva u prometu su niskopodni tramvaji čak i na noćnim linijama, što je slučaj u dane vikenda. Racionalno korištenje voznog parka odraz je odgovorne upravljačke politike«. (V. Vu. / ZG-magazin)