Najava Europskog juniorskog kupa u Triatlonu

Najava Europskog juniorskog kupa u Triatlonu

U organizaciji Hrvatskoga te Zagrebačkog triatlon saveza 18. rujna  na  Športsko rekreativnom centru Jarun po prvi put će se održati Europski juniorski kup u triatlonu, najavljeno je u ponedjeljak 12. rujna na konferenciji za novinare u Upravnoj zgradi SRC Jarun. Uz predsjednike Zagrebačkoga i Hrvatskog  triatlon saveza Gordana Zeleniku i Dorijana Pavlišu konferenciji je nazočio zagrebački gradonačelnik i pokrovitelj Kupa Milan Bandić.

“Svima nama koji smo u triatlonskome sportu se ispunio san da naš Jarun konačno dobije domaćinstvo važne manifestacije – Europskog kupa što će okupiti veliki broj natjecatelje iz cijele Europe”, rekao je predsjednik Zelenika. “Zahvaljujem gradonačelniku i Gradu Zagrebu te Hrvatskomu triatlon savezu što su nam omogućili postavljanje staze bez uspornika kako bi postala prihvatljiva za natjecanje.”

“S trudom sportskih djelatnika, velikom potporom Grada Zagreba, Sportskim savezom Grada Zagreba, Gradskim uredom za obrazovanje, kulturu i sport te Ustanovom za upravljanje sportskim objektima smo se uspjeli prezentirati pred Europskom triatlon federacijom i dobiti zeleno svjetlo za Europski juniorski kup”, rekao je predsjednik Pavliša. “Tehnička federacija  je tražila da cestu prilagodimo vrhunskim sportašima te da uklonimo ležeće policajce odnosno betonske uspornike, što smo i učinili. Pozivam sve sugrađane da sljedeći  vikend dođu na Jarun i gledaju  naše juniore, od kojih očekujemo velike rezultate.”

“Na ovome europskom natjecanju će sudjelovati više od 400 natjecatelja iz 30 europskih zemalja što još jedanput potvrđuje da je Zagreb grad sporta”, rekao je gradonačelnik Bandić te  dodao kako će novom infrastrukturom, a nakon što natjecanje završi raspolagati zagrebački sportaši i da je upravo to najveća dobit za naš grad.

Nakon konferencije gradonačelnik Bandić je sa suradnicima obišao novu prometnu i natjecateljsku infrastrukturu na Jarunu. Predložio je da se napravi jednosmjerna cesta oko Jaruna kako bi pješaci i džogeri dobili vanjsku stazu nogostupa, automobilisti vanjsku kružnu traku dok bi unutarnja prometna traka  ostala za bicikliste i rolere.

(Zg-magazin)