Na Velesajmu predstavljen projekt “Hrvatski proizvod za hrvatski turizam”

Na Velesajmu predstavljen projekt “Hrvatski proizvod za hrvatski turizam”

Potpredsjednik HGK Josip Zaher rekao je kako je želja Komore kroz turizam plasirati što više hrvatskih proizvoda – od same investicijske potrošnje kod gradnje turističkih objekata, pa do krajnje potrošnje kroz hotele i restorane

U Kongresnom centru Zagrebačkog velesajma danas je otvoren dvodnevni specijalizirani projekt Kupujmo hrvatsko – hrvatski proizvod za hrvatski turizam, koji je treću godinu zaredom, u sklopu akcije Kupujmo hrvatsko, organizirala Hrvatska gospodarska komora.

Cilj projekta je povećanje udjela domaćeg proizvoda u hrvatskoj turističkoj ponudi – usmjeravane proizvoda i usluga prema turističkom sektoru kako bi se otvorila mogućnost veće suradnje te povećala konkurentnost hrvatskog gospodarstva i ubrzao gospodarski rast.

Zamjenica gradonačelnika Zagreba Olivera Majić istaknula je kako je Grad svjestan važnosti nacionalne akcije Kupujmo Hrvatsko. Stoga sa zadovoljstvom, ali i kontinuiranom podrškom sudjeluje u brojnim aktivnostima kojima je cilj afirmiranje domaće proizvodnje, nacionalnog gospodarstva, unapređenje prodaje hrvatskih proizvoda, otvaranje novih radnih mjesta, smanjenje uvoza… Dodala je kako pozdravlja inicijativu povezivanja domaćih proizvođača s našim hotelijerima, ugostiteljima i iznajmljivačima, imajući u vidu da hrvatski turizam iz godine u godinu raste i da se s njim razvijaju i druge gospodarske grane.

Potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za trgovinu i financije Josip Zaher rekao je kako je želja Komore kroz turizam plasirati što više hrvatskih proizvoda – od same investicijske potrošnje kod gradnje turističkih objekata, pa do krajnje potrošnje kroz hotele i restorane.

»Hrvatska proizvodnja treba i strano tržište, a turizam nam se pruža kao fenomenalan ventil za plasman naših proizvoda na strana tržišta. Želimo da turist proba naše proizvode i da ih poželi i traži i u svojoj zemlji. U projektu sudjeluje više od 60 specijaliziranih izlagača iz područja prehrambene, ugostiteljske, drvne, građevinske, tekstilne industrije kao i kompletan turistički sektor«, pojasnio je Zaher.

Glavno događanje prvog dana je okrugli stol pod nazivom Primarna prehrambena proizvodnja – prilika za hrvatski turizam. Uz analizu potrošnje hrane i pića u sezoni posjetiteljima okruglog stola će biti predstavljen i projekt Digitalna komora, kojim HGK želi pridonijeti povećanju korištenja ICT tehnologija u području pružanja e-usluga na razini cijele države. Drugi dan rezerviran je za upoznavanje poduzetnika s mogućnostima brendiranja njihovih proizvoda znakovima Hrvatska kvaliteta i Izvorno hrvatsko na radionici EU bespovratna sredstva za pravo uporabe znakova kvalitete HGK. Također će se održati i 4. Regionalni forum obiteljskog smještaja za Grad Zagreb. (zg-magazin)

Ostavi komentar

*