Na svojim policama žele samo “Made in USA” proizvode

Na svojim policama žele samo “Made in USA” proizvode

Buduće Wal-Mart inicijative radit će na vraćanju američke proizvodnje tekstila, usisavača i drugih proizvoda koje se danas gotovo potpuno uvoze. Slijedom toga, pokrenuli su program za pomoć malim i srednjim poduzetnicima za lakši pristup investicijskom kapitalu

Wal-Mart je trgovački lanac koji ima ogroman utjecaj na tržište i raznolikost ponude u SAD-u, a 2013. godine pokrenuli su kampanju »Made in USA« (eng. proizvedeno u SAD-u) s ciljem opremanja polica samo domaćim proizvodima, obećavajući uložiti dodatnih 250 milijardi dolara u američke proizvode tijekom sljedećeg desetljeća.

»Ovo nije PR štos, postoje ljudi koji stvaraju slične ili identične proizvode koje prodajemo upravo ovdje u Americi«, izjavila je Michelle Gloeckler, koja je na čelu takve američke proizvodne inicijative.

Vraćajući proizvodnju na domaći teren, po konkurentnim cijenama i kvaliteti, istovremeno se smanjuje lanac opskrbe, a time i skraćuje vrijeme za dostavljanje novih proizvoda na police, a također se smanjuje emisija ugljičnog dioksida i broja prekooceanskih kontejnerskih brodova, poručuju iz Wal-Marta.

»Poslovni planovi za preseljenje proizvodnje u SAD vrlo su jaki, a očekujemo da će se nastaviti i u budućnosti«, rekao je Doug McMillon, predsjednik i izvršni direktor Wal-Mart Stores Inc.

Na njihovoj web stranici postoji poseban dio za proizvode napravljene u Americi, a trenutno rade i na dodavanju video isječaka kojima će predstaviti priče o tvrtkama u kojima su takvi proizvodi nastali te o tome otkud one dolaze, što je posebno učinkovito i važno za mlađe potrošače.

Buduće Wal-Mart inicijative radit će na vraćanju američke proizvodnje tekstila, usisavača i drugih proizvoda koje se danas gotovo potpuno uvoze. Slijedom toga, pokrenuli su program za pomoć malim i srednjim poduzetnicima za lakši pristup investicijskom kapitalu. (I. C.)

Komentari su zatvoreni