Mladi u medijima: izazovi i perspektive

Mladi u medijima: izazovi i perspektive

Istraživanje je pokazalo kako je 65,2 % mladih nikada ili rijetko oprezno kada komunicira s nepoznatim ljudima na internetu, dok 57,1 % mladih  prilikom korištenja medija nikada ili rijetko pomisle da informacija objavljena u medijima nije istinita

Konferencija „Mladi u medijima: izazovi i perspektive“ održala se 21. veljače u Zagrebu, u organizaciji Foruma za slobodu odgoja te potporu Mreže Fondacija Otvoreno društvo.

Cilj Konferencije bio je raspraviti pitanja vezana uz mlade i medije u Hrvatskoj, pitanje medijske pismenosti mladih, kao i vidjeti koje su buduće perspektive u obrazovanju mladih po pitanju medija i kritičkog promišljanja o medijskim sadržajima. Tijekom konferencije svoja su stručna izlaganja i rasprave održali stručnjaci iz područja medija, pedagogije, psihologije, komunikologije i srodnih znanosti, a u cijeloj konferenciji sudjelovali su i predstavnici medija.

Na Konferenciji su predstavljeni i rezultati istraživanja „Mladi i mediji“ u kojem je sudjelovalo 11 zemalja iz regije, a poseban naglasak je stavljen na rezultate dobivene u Hrvatskoj. U istraživanju je sudjelovalo preko 4000 mladih osoba te niz organizacija mladih, medijskih organizacija te predstavnika medija. Rezultati istraživanja pokazali su kako u Hrvatskoj 54,8 % mladih prilikom korištenja medija nikada ili rijetko smatra da postoji dio vijesti koji nije objavljen. Također, pokazalo se kako 65,2 % mladih je nikada ili rijetko oprezno kada komunicira s nepoznatim ljudima na internetu, dok 57,1 % mladih  prilikom korištenja medija nikada ili rijetko pomisle da informacija objavljena u medijima nije istinita.

Istraživanje „Mladi i mediji u Hrvatskoj“ dostupno je ovdje, a sažetak istraživanja na ovoj poveznici.

(zg-magazin)