Lamborghini Aventador SV: Suludo brz i (krajnje) nepraktičan

Lamborghini Aventador SV: Suludo brz i (krajnje) nepraktičan

Samo 24 sekunde potrebno mu je da dosegne brzinu od čak 300 km/h, odnosno od nule »stotke« stiće za manje od 3 sek. Zanimljivo je da ni u Lamborghiniju niti ne znaju najveću moguću brzinu ovog zanimljivog vozila, ali obećavaju da može dosegnuti »najmanje 350 km/h«!

Lamborghini Aventador SV možemo jedino opisati kao primjer egzotičnog automobila, za čijim volanom imate dojam kao da upravljate projektilom.

Moderni superautomobili bi trebali biti praktični i upotrebljivi i u svakodnevnom životu. No to, ali niti ostala pravila, ni približno ne vrijede za »superveloce«. Taj je automobil namjerno nesavršen. Sigurno je da ima boljih automobila, ali Lamborghini će svojom neobičnom praksom uvijek zainteresirati svoju publiku, ocjenjuje novinar Yahoo Autosa Ezra Dyer.

Dok druge tvrtke rade na tom da se njihovi kupci osjećaju kao da su središte sveimra, »aventador SV« vas konstatno podsjeća kako nema ama baš nikakvog racionalnog razloga za njegovu kupnju.

Lamborghini-Aventador-SV-straga

Samo 24 sekunde potrebno mu je da dosegne brzinu od čak 300 km/h, odnosno od nule »stotke« stiće za manje od 3 sek. Zanimljivo je da ni u Lamborghiniju niti ne znaju najveću moguću brzinu ovog zanimljivog vozila, ali obećavaju kako sigurno može dosegnuti najmanje 350 km/h!

Snaga iznosi impresivnih 740 KS, a ništa manje značajna nije ni cijena od 493,095 dolara.

Iz automobila su uklonjeni svi »nepotrebni« dodaci pa u njemu nema radija, kamera za pomoć pri parkiranju, tempomat ni tepihe, a u slučaju da njemu postoji zvučna izolacija, mora da je ona vrlo tanka, dok su sjedala načinjena od ugljičnih vlakana presvučena slabo obložena, ocjenjuje Ezra Dyer.

lamborghini_sv_obrtomjerNema tu mnogo »suvišnih« stvari. Tu vladaju buka i zabava. Unutarnje poluge ovjesa koriste magnetske prigušnice koje omogućuju umjereno laganu vožnju u opuštenom modu – Strada. Ali ako promjenitie postavke na Sport ili najagresivniji Corsa način rada – nastupa pravi »pakao«.

Ovaj automobil uopće nije namijenjen za svakodnevnu uporabu. »Superveloce«, naime, podsjea na »ganc« novi »countach«.

»I Ferrariji i McLareni sa središnje smještenoim V8 motorom su nesumnjivo bolji automobil«i ocjenuje Dyer, ali dodaje kako će vrh iz Lamborghinijeve ponude uvijek imati svoje kupce i štovatelje. (I. C.)