Krapinsko-zagorska županija – predvodnik kontinentalnog turizma u regiji

Krapinsko-zagorska županija – predvodnik kontinentalnog turizma u regiji

Uz nagradu Krapinsko-zagorske županije, u Hrvatsku su još otišle dvije nagrade – jedna aerodromu Zadar te druga Hrvatskom farmeru Eko Etno Grupi

U srijedu, 30. rujna 2015. godine u Beogradu su dodijeljene nagrade Brand Leader Award 2015. pojedincima, kompanijama i institucijama koji su dali izuzetan doprinos unapređenju, popularizaciji potencijala i kreiranju konkretnog imidža turističke industrije regije jugoistočne Europe.

Među dobitnicima je i Krapinsko-zagorska županija, kojoj je dodijeljena nagrada za lidera kontinentalnog turizma u regiji. Nagradu je preuzeo zamjenik župana Anđelko Ferek-Jambrek, koji je tom prilikom održao i prezentaciju o Zagorju, bajci na dlanu.

U objašnjenju žirija stoji sljedeće: »Krapinsko-zagorska županija simbol izvanredne turističke destinacije koja svesrdno doprinosi podizanju ugleda i povjerenja u turizam cijele regije jugoistočne Europe.

Dugogodišnjim pozitivnim razvojnim trendom, Krapinsko-zagorska županija utjecala je na pozicioniranje destinacije kao lidera na turističkoj mapi regije. Iako svoj povijesni imidž gradi dugi niz godina pažljivo biranim strategijama, Krapinsko-zagorska županija je ugradila u svoj turistički proizvod sve ono što je atraktivno, jedinstveno, tržišno interesantno, pozitivno i prepoznatljivo.

Izuzetnom pažnjom koja se posvećuje kreiranju i razvoju visokokvalitetne cjelogodišnje turističke ponude i njenom pozicioniranju na regionalnom i globalnom tržištu, Krapinsko-zagorska županija daje izvanredan doprinos jačanju ugleda i konkurentnosti turističke ponude regije«.

Nagrada Brand Leader Award se dodjeljuje na osnovu niza standardiziranih kriterija koji podrazumijevaju inovativnost, visoku razinu tržišne prepoznatljivosti i pozicioniranja autentičnog proizvoda. Dodjela ove nagrade održava se već devet godina s ciljem afirmacije najistaknutijih kompanija, institucija, pojedinaca i medija koji kontinuiranim pozitivnim razvojem i inovativnim strategijama postavljaju više standarde i unapređuju tržište te daju značajan doprinos u popularizaciji privrednog potencijala, kreiranja konkurentnog tržišnog imidža regije. Dodjela nagrada održana je na kraju 5. Biznis konferencije SEET 2015 Kako povećati konkurentnost i prihode turističkog tržišta Jugoistočne Evrope. Uz nagradu Krapinsko-zagorske županije, u Hrvatsku su još otišle dvije nagrade – jedna aerodromu Zadar te druga Hrvatskom farmeru Eko Etno Grupi.

Turistička zajednica Krapinsko – zagorske županije će 8. listopada prisustvovati na 48. međunarodnom sajmu turizma u Novom Sadu. (zg-magazin)