Kašnjenje na posao može se opravdati putem ZET-ove e-ispričnice

Kašnjenje na posao može se opravdati putem ZET-ove e-ispričnice

Korisnici zagrebačkog javnog gradskog prijevoza vrlo dobro znaju što znači kašnjenje ili neredovit dolazak tramvajskih i autobusnih linija. Ima i situacija kad npr. autobusi polaze prije nego što je voznim redom predviđenom, što je posebno nezgodno jer onda treba čekati na slijedeći autobus.

Ako je za suditi po našim čitateljima, takve su pojave najčešće u Novom Zagrebu i Dubravi.

U ZET-u smatraju da su kašnjenja u javnom gradskom prijevozu nešto uobičajeno jer za vrijeme prometnih špica vozači često ne poštuju žutu traku pa se cesti pa se stvara gužva.

Čelnik Sindikata vozača i prometnih radnika ZET-a Anto Jelić smatra kako se radi o »sustavnom kašnjenju«. »Mi smo već inzistirali i na promjeni vremena, znači duljine vremena od točke a do točke b, što naravno iziskuje i povećanje broja autobusa. Ako piše putniku da autobus treba krenuti u 10.45, on treba krenuti u 10.45«, izjavio je Jelić za Dnevnik.hr

No u ZET-u imaju odgovor za ovakve situacije. U slučaju kašnjenja autobus ili tramvaja, dok ga korisnik čeka ima mogućnost na ZET-ovim mrežnim stranicama ispuniti e-ispričnicu s osobnim podacima i drugim traženim informacijama, a koju kasnije može predati poslodavcu, ako kašnjenje neke ZET-ovih linija prouzročilo kašnjenje na posao.

(Izvor: ZET / Snimka zaslona)

(zg-m)

Ostavi komentar

*