Jeftinija vožnja postala još skuplja

Jeftinija vožnja postala još skuplja

Tokom današnjeg dana putnicima se događalo da im se za vožnju s vrijednosne karte „skida“ 30, umjesto 10 kuna. Putnici koji sumnjaju u pogrešno realiziranu transakciju tijekom plaćanja prijevoza vrijednosnom kartom, mogu se javiti na besplatan telefon 0800 200 060.

Iz ZET-a su pozvali putnike da tijekom današnjega dana ne koriste vrijednosne karte

Zbog pogreške u sustavu elektroničke naplate prijevoza, iz Zagrebačkog električnog tramvaja mole putnike da tijekom današnjega dana ne koriste vrijednosne karte.

Popravak kvara, koji je ZET jutros uočio, u tijeku je, zbog čega će sustav naplate u vozilima povremeno biti izvan funkcije tijekom današnjeg dana.

Iz ZET-a se ispričavaju korisnicima zbog tehničkih poteškoća koje su nastalo primjenom programskih nadogradnji, o čemu su izvijestili proizvođača.

Tokom današnjeg dana putnicima se događalo da im se za vožnju s vrijednosne karte „skida“ 30, umjesto 10 kuna. Putnici koji sumnjaju u pogrešno realiziranu transakciju tijekom plaćanja prijevoza vrijednosnom kartom, mogu se javiti na besplatan telefon 0800 200 060.

Operateru Kontakt centra korisnik treba dati broj vrijednosne kartice, ime i prezime te broj tekućeg računa. Pozivatelj treba pripremiti te podatke prije poziva. Iz ZET- a poručuju kako će odmah nakon provjere prometa po kartici i utvrđivanja eventualne prekomjerne naplate izvršiti povrat sredstava.  (zg-m)