Javni bicikli preko zime idu u skladište

Javni bicikli preko zime idu u skladište

Sustav javnih bicikala u Zagrebu gasi terminale i sprema bicikle na skladište. Zimska pauza uobičajena je u svim gradovima u Europi pa tako i u Zagrebu zbog godišnjeg servisa bicikala te nepovoljnih vremenskih uvjeta

Nextbike sustav javnih bicikala u srijedu je privremeno prestao s radom uiZagrebu. Iz tvrtke Sustav javnih bicikala d.o.o. danas su priopćili kako će se tijekom trajanja zimske pauze napraviti godišnji servis bicikala kako bi iskustvo vožnje biciklom bilo jednako ugodno kao do sada. Uz udobnost i kvalitetnu opremu, iznimno je važna i sigurnost biciklista na koju je nextbike pazio tijekom cijele godine, napominju.

»Zagrebački sustav javnih bicikala koji je bio prvi i najveći u Hrvatskoj, već dvije godine iščekuje dozvole za proširenje mreže stanica na nove lokacije. Postojeći broj stanica ne zadovoljava potrebe građana, studenata i turista i nužno je povezivanje s ostalim pružateljima usluga javnog prijevoza, prije svega sa ZET-om. Na taj način korisnici će ostvariti još veće financijske uštede, lakše izbjeći prometne gužve, skratiti vrijeme i pritom se rekreirati«, navodi Krešimir Dvorski, direktor Sustava javnih bicikala. Dodaje kako je suradnja HŽ Putničkog prijevoza i nextbike sustava pokazala je da integrirani javni gradski prijevoz poboljšava svakodnevicu grada i šireg zagrebačkog područja te velikog broja stanovnika koji gravitira prema glavnom gradu Hrvatske.

U Sustavu javnih bicikala podjećaju kako je tijekom 2015. godine nextbike doživio je pravi procvat te su javne bicikle uveli Šibenik, Gospić, Slavonski Brod te Karlovac s pilot projektom, a od sljedeće godine i Vukovar. Sustav u Zagrebu dobio je nekoliko novih lokacija te tako olakšao kretanje gradom svim Zagrepčanima i njihovim posjetiteljima.

Trenutno nextbike sustav u cijeloj Hrvatskoj broji 160 bicikla i 30 stanica. Više od 8.200 registriranih nextbike korisnika prešlo je oko 280.000 kilometara, ostvarilo 120.000 najmova i smanjilo emisiju CO2 za čak 80 tona. Ove brojke najbolja su potvrda da su bicikli potrebni suvremenim hrvatskim gradovima te neodvojivi dio javnog gradskog prijevoza. Uz brojne prednosti za korisnike, važne su prednosti i za grad i društvo u cjelini. (zg-m)