Informativne agencije okreću se kratkom izvještavanju

Informativne agencije okreću se kratkom izvještavanju

Medijske objave Reutersa i associated Pressa trebale  bi, prema novim naputcima, iznositi do najviše 500 riječi…

Kako biti što kraći nova je, čini se, mantra agencijskih novinara jer u Associated Pressu odnedavno ograničeni novim smjernicama prema kojima bi se njihove medijske objave trebale kretati između 300 do 500 riječi. Reutersovi američki urednici svojim su pak novinarima također savjetovali da većinu svojih priča drže u okviru 500 riječi, kako javlja talkingbiznews.com, a prenosi muckrack.com. „Cilj nije skraćivanje tekstova već fokusiranje na bitno i utrka s vremenom, zapravo, jer što se manje baviš jednom pričom, toliko ćeš ih više napisati“, objasnili su ovaj potez u Reutersu.

O tema koja zaslužuje više prostora od 15. svibnja odlučuju urednici među kojima novinar mora barem jednog uvjeriti da mu za prikupljanje i provjeru informacija treba prostora, i malo više vremena

Točnije, američki urednik agencije, Dayan Candappa, priče je podijelio na one standardne koje će imati svi, i one što će Reuters izdvojiti od ostalih i na kojima agencija gradi svoju reputaciju. „Stoga evo što predlažemo. Gotovo svaka priča koju Reuters producira u Americi trebala bi biti kraća od 500 riječi, osim ako imamo ekskluzivnu informaciju ili jedinstvenu ideju koja će našu priču činiti posebnom“, stoji u pismu koje potpisuje troje urednika američkog Reutersa uz zaključak kako su obje vrste vijesti jednako važne za poslovanje agencije. Ipak, koja priča zaslužuje više prostora od 15. svibnja odlučuju urednici među kojima novinar mora barem jednog uvjeriti da mu za prikupljanje i provjeru informacija treba prostora, i malo više vremena. (HND / ZG-m)