I službeno je potvrđeno: ZET-ova polusatna karta po 4 kune ipak ostaje

I službeno je potvrđeno: ZET-ova polusatna karta po 4 kune ipak ostaje

»Potencijalno uvođenje još jedne vrste karte za 60-minutnu vožnju ima primarnu svrhu dodatno povećati broj korisnika gradskog prijevoza i rasterećenje prometa automobilima«, napominju iz Gradskog ureda za gospodarstvo

Nakon brojnih upita, medijskih napisa i komentara vezano za cijene karata Zagrebačkog električnog tramvaja iz Gradskog ureda za gospodarstvo, rad i poduzetništvo demantirali su najave o ukidanju polusatne vozne karte po cijeni od 4 kune.

»Informacije koje su se pojavile u medijima oko redefinicije cijene karata ZET-a – nikako ne znače da je intencija Grada Zagreba i Zagrebačkog Holdinga ukinuti kartu za 30-minutnu vožnju od 4 kune, nego uvesti još jednu vrstu karte za vožnju od 60 minuta koja bi svojom cijenom dodatno pridonijela kvaliteti, priuštivosti i pristupačnosti usluge gradskog prijevoza«, poručili su iz Ureda.

Tvrde kako cjenovna politika bilo kojeg komunalnog segmenta poslovanja Grada Zagreba, pa tako i ZET-a, nema za cilj isključivo povećanje prihoda, nego tu moraju biti uključeni svi elementi poboljšanja kvalitete života grada. »U ovom slučaja uputa Gradonačelnika o redefiniranju cjenovne politike gradskog prijevoza i potencijalno uvođenje još jedne vrste karte za 60-minutnu vožnju ima primarnu svrhu dodatno povećati broj korisnika gradskog prijevoza i rasterećenje prometa automobilima«, napominju.

Objašnjavaju da je uvođenje karte za 30-minutnu vožnju od 4 kune u prvoj polovici 2017. smanjilo prihod ZET-a, ali puno značajnijim smatraju podatak je da je prodano 12,4 milijuna pojedinačnih karata u ovom razdoblju u odnosu na 5,6 milijuna pojedinačnih karata za isto razdoblje prošle godine. (zg-magazin)

Ostavi komentar

*