Hrvati sve više gledaju televiziju

Hrvati sve više gledaju televiziju

Istraživanje je pokazalo kako 16 posto više žena gleda televiziju od muškaraca. Gledano prema dobi ispada da Hrvati od 60 do 64 godine starosti gledaju najviše televiziju i to čak 380 minuta dnevno, dok najmanje gledaju mladi od 15 do 19 godine starosti

Agencija za elektroničke medije u suradnji sa specijaliziranom agencijom za istraživanje gledanosti televizije AGB Nielsen predstavila je rezultate istraživanja gledanosti televizije u mjesecu svibnju 2014. godine. Podaci su dobiveni elektronskim mjerenjem gledanosti televizije.

Tijekom cijeloga dana najgledaniji tv program je onaj Nove TV. Slijede HTV 1, RTL, HTV 2, Doma TV, RTL 2, RTL Kockica, HTV 4, Croatian Music Channel, a na 10. mjestu je HTV 4

Rezultati istraživanja su pokazali kako je u svibnju 2014. godine svaki pojedinac u prosjeku gledao televiziju 251 minutu dnevno, što predstavlja povećanje od 7,7 posto u odnosi na isti mjesec u 2013. godini, kada se televizija dnevno u prosjeku gledala 233 minute.

Istraživanje je pokazalo kako 16 posto više žena gleda televiziju od muškaraca. Gledano prema dobi ispada da Hrvati od 60 do 64 godine starosti gledaju najviše televiziju i to čak 380 minuta dnevno, dok najmanje gledaju mladi od 15 do 19 godine starosti.

Agencija Nielsen je došla do rezultata, koji pokazuju kako s obzirom na stupanj obrazovanja najmanje televiziju gledaju osobe s višim i visokim stupnjem obrazovanja, dok najviše gledaju osobe s osnovnim obrazovanjem ili bez škole. Za televiziju više vremena imaju nezaposlene osobe, koje ju u prosjeku dnevno gledaju 290 minuta, što je za 73 minute više od prosječnog gledanja zaposlenih osoba.

Gledajući regije u Hrvatskoj, istraživanje je pokazalo kako stanovnici Like i Banovine najviše gledaju televiziju, a najmanje stanovnici Zagreba.

Nova TV najgledanija

Tijekom cijeloga dana najgledaniji tv program je onaj Nove TV. Slijede HTV 1, RTL, HTV 2, Doma TV, RTL 2, RTL Kockica, HTV 4, Croatian Music Channel, a na 10. mjestu je HTV 4. U udarnom terminu od 19 do 23 sata i dalje je najgledanija Nova TV, dok je na drugom mjestu RTL, a tek na trećem HTV 1.

Prema ovom istraživanju najgledanija emisija u svibnju bila je Dnevnik Nove TV, na drugom mjestu je prijenos finalne utakmice Lige prvaka u nogometu između Real Madrida i Atletico Madrida, a na trećem humoristična serija Lud, zbunjen, normalan. Celebrity Masterchef Hrvatska bio je na 4. mjestu po gledanosti, a na 5. mjestu Sport-emisija poslije Dnevnika u podne.

Ako je suditi po rezultatima istraživanja onda je Nova TV uspjela privući gledatelje i po pitanju serija. Naime, sva tri prva mjesta po najvećoj gledanosti u svibnju pripala su serijama koje se emitiraju na Novoj TV. Tako je na prvom mjestu već spominjana serija Lud, zbunjen, normalan, na 2. mjestu je Zora dubrovačka, a na 3. mjestu Dila-turska dramska serija. HTV 1 i HTV 2 prednjače po pitanju gledanosti dokumentarnih emisija. Tako je u svibnju najgledanija bila emisija More, zatim Generali, a na 3. mjestu je bila Seoska gozba-gastro putopisna dokumentarna serija. (zg-magazin)