Hondin mini superautomobil napokon i na američkom tržištu?

Hondin mini superautomobil napokon i na američkom tržištu?

Prema ranijim informacijama u kompaniji namjeravaju zamijeniti 0.66-litreni motor iz modela S660 s 1-litrenim motorom s turbopunjačem i 126 KS, za vozila namijenjena izvozu te promijeniti ime vozila u S1000

Nakon nekoliko godina nezanimljive ponude automobila, čini se da se u Hondi vraćaju na posao, između ostaloga, i na tržištu SAD-a.

Nakon što ih se prozvalo u skandalu oko zračnih jastuka, konkurenti Nissan i Toyota su iskoristili priliku i povećali svoju prodaju, dok je Honda dugo vremena ignorirala promjene do dolaska novog direktora Takahira Hachigoa. U samo nekoliko mjeseci obećao je da će »stvoriti novu Hondu«, a njegovi planovi zvuče baš poput stare – poželjne i tražene Honde.

Ono što mnogima najviše nedostaje iz njihove ponude je pristupačan sportski automobil. Model CRX je postao suvremena legenda, a Del Sol je bilo jeftinija i zabavna alternativa. Budući da se S2000 prestao proizvoditi 2009. godine, japanski proizvođač automobila od tada nije predstavio niti jedno sportsko izdanje, barem ne u državama SAD-a.

Ipak, Type-R je već u prodaji u Europi, ali s cijenom 46.000 dolara što se ne uklapa u proračun sportskog automobila, a nagađa se da Honda planira prodaju S660 roadstera u američkim državama.

S dužinom tek nešto većom od 3,35 m, riječ je o automobilu manjem od Mazdine Miate, a zbog trocilindarskog motora sa svega 63 KS, Subaru BRZ i Toyota Scion FR-S sa 200 »konja« djeluju pored njega kao McLarenovi bolidi.

Koliko im je važno tržište SAD-a kazao je John Mendel, Hondin izvršni potpredsjednik za američko tržište, koji je ponovio Hachigove izjave, kazavši kako »žele začiniti ponudu u Americi«.

honda_s660_unutra

Prema ranijim informacijama u kompaniji namjeravaju zamijeniti 0.66-litreni motor iz modela S660 s 1-litrenim motorom s turbopunjačem i 126 KS, za vozila namijenjena izvozu te promijeniti ime vozila u S1000. Zahvaljujući sigurnosnim i ekološkim propisima ovakav pojačani model mogao bi postati ozbiljan igrač na američkom tržištu, a bude li cijenom prihvatljiviji od japanskih konkurenata, Honda bi na američkom tržištu mogla samostalno držati jedan cijeli automobilski segment.

Ipak još nisu potpuno točne informacije o pojavljivanju njihovog automobila na američkim prometnicama jer, kako je Mendel istaknuo »to mora biti komercijalno isplativo i mora se poklapati sa željenim imidžem proizvođača«. S pravom su oprezni jer se tržište za ovakve automobile može naglo i drastično smanjiti nakon početne navale entuzijasta, bez obzira koliko su automobili financijski pristupačni. S druge strane, S660 je jedan od najviše traženih Hondinih automobila u zadnjih nekoliko godina, koji međutim nije dospio do američkog tržišta… (zg-magazin)