Godišnje karte ZET-a čekaju na „korekciju“ cijena

Godišnje karte ZET-a čekaju na „korekciju“ cijena

Zanimljivo je da prema ZET-ovoj online anketi upravo najveći broj putnika (njih 49 posto) svoj prijevoz plaća putem SMS-a

Prema informacijama iz Zagrebačkog električnog tramvaja zbog očekivane „korekcije“ cijena još uvijek nije moguće kupiti godišnju kartu. Predviđa se da će godišnje karte biti puštene u prodaju za  nekoliko dana, nakon što se provede postupak koji prethodi promjeni cijena usluga javnog gradskog prijevoza. No mjesečni  pretplatni kuponi za veljaču, čija je prodaja također privremeno bila obustavljena, od danas se mogu kupiti na svim uobičajenim prodajnim mjestima ZET-a i na kioscima Tiska prema sadašnjem, još uvijek važećem cjeniku.  Osim mjesečnim kuponom, putnici uslugu prijevoza  zasad mogu još uvijek platiti SMS-kartom, a ostaje za vidjeti hoće li takva mogućnost ipak biti ukinuta. Naime,  prema prethodnim, doduše, neslužbenim najavama, u ZET-u su s početkom veljače namjeravali ukinuti mogućnost plaćanja vozne karte putem SMS-poruke jer građani navodno često zloupotrebljavaju takvu mogućnost te plaćaju kartu tek kada ugledaju kontrolora. Osim toga,  nadobudni kompjuteraši već su razvili softver koji može simulirati kupljenu kartu. Glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić nedavno je T-Portalu  potvrdio da je ZET krenuo u proces raskidanja ugovora s mobilnim operaterima, nakon čega bi SMS plaćanje trebalo biti ukinuto, dok bi putnicima ostao novi model plaćanja – elektroničkom karticom. Zanimljivo je da prema ZET-ovoj online anketi upravo najveći broj putnika (njih 49 posto) svoj prijevoz plaća putem SMS-a. Mjesečnu kartu ima 18 posto, godišnju 15, vrijednosnu 8, a papirnatu kartu svega 7 posto anketiranih putnika. Doduše, ove podatke treba uzeti s rezervom jer, očekivano je da je u anketi sudjelovala mlađa internetu okrenuta populacija, no podatak je svejedno indikativan – velik broj putnika koristi uslugu plaćanja karte SMS-om jer je ona elegantna i spretna. (B. J.)