Genesis 70: Hyundai za poželjeti

Genesis 70: Hyundai za poželjeti

S najsnažnijim motorom G70 do 100 km/h stiže za svega 4,7 sekundi, a krajnja mu je brzina više nego upečatljivih 270 km/h

Pod imenom Genesis 70 skriva se raskošna Hyundaijeva limuzina sa stražnjim pogonom kojom će južnokorejski proizvođač automobila pokušati napasti tržište u segmentu BMW-ove serije 3 i Mercedesove C-klase.

Izrađen na istoj podlozi kao i Kia Stinger, G70 će biti dostupan s tri motora. Najsnažniji od njih je GDI V6 motor s turbopunjačem koji raspolaže sa 365 KS (272 kW) snage i 490 Nm okretnog momenta. S ovim motorom G70 do 100 km/h stiže za svega 4,7 sekundi, a krajnja mu je brzina više nego upečatljivih 270 km/h. Slabiji benzinski motor s četiri cilindara u nizu (također opremljen turbopunjačem) istiskuje i dalje respektabilnih 250 KS i 353 Nm okretnog momenta, dok je najslabiji u ponudi četverocilindarski turbodizel s 200 KS (147 kW) i 441 Nm okretnog momenta.

Bez obzira na motor, automobil dolazi s launch controlom za kontroliraniji brzi start. G70 V6 Sport opremljen je upravljačem promjenjivog omjera i aktivnim ovjesom. U Hyundaiju su se potrudili da se postigne što sportskiji osjećaj u vožnji. Takav dojam uz dosta nizak položaj sjedenja upotpunjava aktivni (nažalost, lažni) sustav buke motora za agresivniji zvuk u kabini.

Izvana gledano, dizajnerski je tim, po našem sudu, napravio izvrstan posao. Auto će se moći odabrati u 10 boja i čitavim nizom atraktivnih kotača.

Nesumnjivo je atraktivna i unutrašnjost ovog Genesisa, ali o kvaliteti ugrađenih materijala još je prerano za suditi. Što se tiče interijera i tu postoji obilje izbora: pet različitih boja kože, uz uobičajeni izbor presvlaka.

Unutrašnjost u svjetlijoj izvedbi

Kao što se i očekuje od luksuznog suvremenog automobila i G70 je nakrcan sigurnosnom opremom; upozorenje na opasnost o frontalnog sudara, prilagodljivi tempomat, upozorenja na mrtvi kut samo su dio standardnog sigurnosnog paketa, a tu je i poklopac motora koji se malo podiže kako bi zaštitio pješake u slučaju nesreće. Automobil prati pješački promet te pomaže u opažanju i izbjegavanju biciklista na cesti, što bi moglo biti od velike važnosti u europskim gradovima s pojačanim biciklističkim prometom.

Cijene za G70 još nisu objavljene. Specifikacije i informacije o cijenama u SAD-u bit će otkrivene početkom 2018., a za očekivati je da će uskoro nakon toga biti poznate i za Europu. (B. J.)

Ostavi komentar

*