Facebook ima gotovo dvije milijarde korisnika

Facebook ima gotovo dvije milijarde korisnika

Zbog porasta nasilnih videosadržaja Facebook će zaposliti još 3000 ljudi koji će pratiti što se objavljuje na društvenoj mreži

Na svojem Facebook profilu, glavni kreator najveće društvene mreže na svijetu Mark Zuckerberg sinoć je objavio kako u posljednjem kvartalu Facebook društvena mreža broji  više od 1,9 milijardi korisnika. Nadodao je kako je Facebookov slijedeći fokus na izgradnji zajednica, budući da više od 100 milijuna ljudi na Facebooku pripada “vrlo značajnim” grupama, kao što su poput roditeljske grupe za podršku ili grupe za podršku oboljelima, koje čine vrlo važan dio njihovog života.

Zuckerberg se nada kako će to pomoći milijardama ljudima da se povežu sa značajnim skupinama, kako bi ojačali društvenu povezanost u narednih nekoliko godina. Potom je izjavio: “Imamo još mnogo posla za izgradnju zajednice, koja je u službi svakog pojedinca.”

Osim spomenutog, posebnu važnost Zuckenberg vidi u povezivanju u većem angažmanu ljudi s predstavnicima vlasti i borbi protiv lažnih vijesti. Pohvalio se i kako su u četvrtom tromjesječju napravili kameru koja daje mogućnost “povećane stvarnosti u ruku samih korisnika”.

Konačno treba istaknuti kako je brojka od 1,4 milijardi korisnika na Facebooku, je gotovo jedna trećina ukupnog stanovništva na planeti Zemlji.

Ono što je zanimljivo jest da će Facebook zaposliti još 3000 radnika koji će izvještavati o korisnicima koji objavljuju neprimjerene sadržaje. Tvrtka bi tada imala 7.500 zaposlenih u svom globalnom timu. Naime, Facebook se u posljednje vrijeme suočava s porastom nasilnih i neprimjerenih videozapisa. Korisnici su na mreži u posljednjih nekoliko mjeseci podijelili serijal javno izvedenih samoubojstava, snimke silovanja, kao i javno priznanje čovjeka koji je u video isječku objavio kako je ubio čovjeka iz Clevelanda.

Facebook je u prvom tromjesečju ostvario prihode od 8,03 milijarde dolara, 49 posto više nego u istom lanjskom razdoblju.Prihodi tvrtke od oglašavanja porasli su za više od 50 posto, na 7,86 milijardi dolara. Ipak, dionica Facebooka pala je u srijedu u produženom trgovanju nakon zatvaranja Wall Streeta za više od 2 posto, skliznuvši s rekordne razine od 153 dolara. Posljedica je to zabrinutosti ulagača jer je tvrtka poručila da će se rast prihoda vjerojatno značajno usporiti zbog ograničenog broja oglasa koje Facebook može prikazati korisnicima a da ih ne odvrati od korištenja mreže.  (M. K.)