Drveni nadvožnjak u Kustošijanskoj treba hitno sanirati!

Drveni nadvožnjak u Kustošijanskoj treba hitno sanirati!

(Izvor fotografija: http://pogledaj.to)

Gradski zastupnik Darko Klasić izrazio je bojazan da se stvar ne otegne s rješavanjem imovinsko-pravnih poslova jer, kako je rekao, malo veće nevrijeme ili oborine mogle bi dovesti do rušenja drvene konstrukcije nadvožnjaka

Aktualni sat današnje sjednice Gradske skupštine započeo je pitanjem HSLS-ova gradskog zastupnika Darka Kalsića o tome kada će biti saniran zapušteni drveni nadvožnjak u Kustošiji koji je nekoć služio kao pokretna traka za prijevoz gline iz šume Grmoščica do Ciglane Zagreb na Črnomercu. Klasić je ukazao na potrebu hitne sanacije nadvožnjaka sagrađenog još 1945. godine, o kojem se godinama nitko nije brinuo pa danas predstavlja potencijalnu opasnost za sve koji prolaze ispod njega – pješake i vozila koji se kreću Kustošijanskom ulicom.

Gradski zastupnik izrazio je bojazan da se stvar ne otegne s rješavanjem imovinsko-pravnih poslova jer, kako je rekao, malo veće nevrijeme ili oborine mogle bi dovesti do rušenja drvene konstrukcije nadvožnjaka.

Njegovu je zabrinutost otklonio gradonačelnik Milan Bandić rekavši kako mu je poznato da je nadvožnjak u lošem stanju, ali da nije znao da je stanje kritično.

»Hitno ćemo sanirati ono što možemo, a za ostatak ipak moramo čekati rješavanje imovinsko-pravnih odnosa«, rekao je gradonačelnik.

Renato Petek (Naprijed Hrvatska! – Progresivni savez) ukazao je da se u gradskoj Čistoići planira zaposliti 400 ljudi, čime će Zagreb imati više ljudi zaposlenih na gospodarenju otpadom po stanovniku nego Ljubljana i Beč. Istovremeno, ocijenio je da je sustav odvoza otpada u Zagrebu najgori među prijestolnicama zemalja EU članica, dok se istovremeno govori o poskupljenju usluge. Podsjetio je i da spremnici za odvojeno prikupljanje otpada još nisu isporučeni građanima te je zbog svega toga zatražio da mu se dostavi pismeni izvještaj.

(Renato Petek / Facebook)

Miljenka Ćurković (Radnička fronta) ukazala je na »apartmanizaciju Zagreba«. Zamjerila je na »socijalnoj neosjetljivosti« i pogodovanju privatnom interesu. Tvrdi kako je zbog povećanog broja iznajmljivača soba za dnevni najam sve teže unajmiti stan po povoljnijoj cijeni što posebno pogađa studente.

No gradonačelnik Bandić drukčije gleda na to i kaže da je posebno ponosan na socijalnu osjetljivost i solidarnost koja je u Zagrebu očitija nego u drugim metropolama: »Što je Jelkovec, što je Podbrežje, nego ovo što vi govorite? Resorni gradski uredi i ja smo otvoreni za svaku novu dobru ideju, moja vrata su vam otvorena 24 sata na dan za sve prijedloge koje imate, ako nešto možemo napraviti za najranjivije skupine sugrađana«.

Gradski zastupnik Svibor Jančić (Za grad) je izrazio zabrinutost zbog Medvednice koja »sve više ćelavi«, ali ne zbog prirodnih procesa, već zbog prekomjerne sječe šuma. Gradonačelnik mu je rekao da za to ne može odgovarati jer spomenuto područje nije u ingerenciji Grada.

Na aktualnom satu je još rečeno da će na autobusnim stajalištima u Sesvetama, na području Mjesnog odbora Dobrodol (na Kašinskoj i Vugrovečkoj cesti) uskoro biti postavljene nadstrešnice. (B. J.)