Denivelacija rotora prebačena za 2016. godinu

Denivelacija rotora prebačena za 2016. godinu

Prometna sigurnost trebala bi se povećati tunelom koji će povezati Jadransku aveniju i Aveniju Dubrovnik, ali i proširenjem izdvojenih traka za desno skretanje

Iako je bilo najava da će denivelacija najprometnijeg prometnog čvorišta u Hrvatskoj – rotora u Remeticnu – započeti tijekom kolovoza ove godine, najnovije informacije govore kako će radovi započeti tek nagodinu. Radi se o jednoj od najopasnijih točaka zagrebačkog prometa čijem je dodatnom opterećenju doprinijela i izgradnja stambenog naselja Lanište s trgovačkim centrima pa ne čudi da je gradonačelnik Milan Bandić njegovu denivelaciju izdvojio kao gradski prioritet. Prema informacijama koje navodi list Glas Zagreba za tu će namjenu Grad izdvojiti čak 25 do 30 milijuna eura vlastitog novca.

Prometna sigurnost trebala bi se povećati tunelom koji će povezati Jadransku aveniju i Aveniju Dubrovnik, ali i proširenjem izdvojenih traka za desno skretanje na rotoru. Spominje se i semaforizacija rotora, što je već naišlo na kritiku s obzirom da je smisao rotora upravo izbjegavanje takve signalizacije koja smanjuje njegovu propusnost. No zagovornici ove ideje sigurnost stavljaju na prvo mjesto.

Kako je za Glas Zagreba izjavio Krunoslav Tepeš, pomoćnik pročelnika za ceste u Gradskom uredu za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet rotor bi imao tri vozne trake, a dnevno bi bio olakšan za 60.000 vozila. Tako bi njime prolazilo dnevno oko 40.000 vozila, što je osjetno smanjenje u odnosu na sadašnjih 99.000. Zanimljivo je da se pored ostalih zahvata planira i gradnja tramvajskog okretišta unutar rotora.

U svakom slučaju, mnogi građani s nestrpljenjem očekuju da se popravi situacija na opasnoj zagrebačkoj prometnoj točki na kojoj se godišnje u prosjeku dogodi 300 prometnih nesreća i po kojoj vožnja ponekad nalikuje na pravu, ali nepotrebnu automobilističku avanturu. (zg-m)