Darinko Kosor iskritizirao ministra prometa

Darinko Kosor iskritizirao ministra prometa

„Sustavno se radi na slabljenju, a na kraju i uništenju Croatia Airlinesa koji bi se zatim prodao za 1 kunu“, ustvrdio je Kosor

Predsjednik Gradske skupštine Grada Zagreba Darinko Kosor danas je sazvao konferenciju za novinare na temu Međunarodne zračne luke Zagreb, koju je istaknuo kao primjer kako ne treba ugovarati koncesije.

Kosor je na konferenciji u Staroj gradskoj vijećnici ukazao da najavljeni radovi na uređenju  Zračne luke Zagreb još nisu započeli u nekom značajnijem zamahu. S  druge strane, usluge za putnike su poskupile, a hrvatski direktori potražuju velike bonuse i daljnje plaće u tvrtki Zračna luka Zagreb.

„Za sve prvenstveno krivim Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture i ministra Sinišu Hajdaša Dončića  zbog štetnog ugovora, s  još štetnijim aneksima koji  pogoduju francuskom koncesionaru, a na štetu Republike Hrvatske“, rekao je Kosor

„Iako uvijek nastojim razmišljati pozitivno, činjenica je da i nakon tri mjeseca od posljednjeg obećanja koncesionara i ministra Siniše Hajdaša Dončića, neovisno o dobrim vremenskim uvjetima i najavljenim rokovima, ozbiljni radovi na novom terminalu Međunarodne zračne luke Zagreb još uvijek nisu počeli. Ono što već sada možemo zaključiti iz najava je i promjena samog projekta. Naime, terminal kakav je bio u projektu međunarodnog javnog natječaja, neće biti izgrađen, već će se graditi manji i drugačiji“, napomenuo je Kosor.

Neopravdano poskupljenje

Istaknuo je kako je da su naknade za putnike povećane i do 100 %, što je ocijenio zabrinjavajućim, jer unatoč obavezi da će naknadu plaćati po putniku, koncesionar, sada to želi prebaciti na same putnike, prvenstveno građane Republike Hrvatske.

„Zašto se dižu cijene kada  novi terminal nije izgrađen, a usluga nije postala kvalitetnija? Objašnjenje je jedino da koncesionar već sad želi zaraditi bez ulaganja na postojećem terminalu, na putnicima“, ustvrdio je predsjednik Gradske skupštine.

„Na sve to direktori Zračne luke Zagreb, traže isplatu povećih bonusa za dosadašnji rad, te žele zadržati radna mjesta u tvrtki Zračna luka Zagreb koja bi sljedećih 30 godina samo vršila nadzor nad provođenjem koncesije“, dodao je Kosor i zaključio kako sve ovo dovodi do zaključka da se „sustavno radi na slabljenju, a na kraju i uništenju Croatia Airlinesa koji bi se zatim prodao za 1 kunu“.

„Za sve navedeno, prvenstveno, krivim Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture i ministra Sinišu Hajdaša Dončića  zbog štetnog ugovora punog rupa, s nekoliko još štetnijih aneksa koji evidentno pogoduju francuskom koncesionaru, a na štetu Republike Hrvatske“, rekao je Kosor.

„Iako je moja uloga prvenstveno politička, osjećam se odgovornim da kao predstavnik Gradske skupštine Grada Zagreba upozorim na sve dosadašnje propuste i moguće posljedice ovakvog postupanja.“, rekao je predsjednik Gradske skupštine Grada Zagreba“, zaključio je Darinko Kosor.

(zg-magazin)