“Da bi bili informirani, prevenirani i alarmirani, moramo biti na vezi”

“Da bi bili informirani, prevenirani i alarmirani, moramo biti na vezi”

U Holding centru u zgradi Autobusnog kolodvora predstavljena je u petak platforma za komunikaciju gradskih službi. Riječ je o specijaliziranoj radnoj jedinici za interno informiranje i komunikaciju u slučajevima nepredviđenih, specifičnih, neželjenih i sličnih situacija na području grada Zagreba.
Platforma je ustrojena na inicijativu gradonačelnika Grada Zagreba Milana Bandića koji je pozdravivši vatrogasce putem radio veze demonstrirao njezin rad.

“Kada sam prije šest mjeseci predložio predsjednici Uprave Zagrebačkog Holdinga i pročelniku za Upravljanje u hitnim situacijama uspostavljanje središnjeg mjesta koje će omogućiti internu komunikaciju svih službi u Gradu Zagrebu u rješavanju problema iz njihove nadležnosti, vodio sam se tri najvažnije stvari –informiranje, preveniranje i alarmiranje. Da bi to mogli moramo biti na vezi”, istaknuo je gradonačelnik.

Predsjednica Uprave Zagrebačkog holdinga Ana Stojić Deban podsjetila je kako je prije dvije godine otvoren pozivni centar s jedinstvenim pozivnim brojem za informacije o svim uslugama koje Zagrebački holding pruža građanima. Pozivni centar danas radi od 0 do 24 i stalni je servis građana grada Zagreba, a ova platforma je njegova nadogradnja u smislu brže i hitnije intervencije prema zahtjevima građana, naglasila je pojasnivši kako će kroz  platformu sve službe Grada Zagreba dobiti potpunu i najbržu informaciju kako bi mogli što bolje reagirati u slučajevima kada bude trebalo intervenirati i pojaviti se na terenu.   (Zg-magazin)