Broj pozivnog centra ZGH kao dobar štos

Broj pozivnog centra ZGH kao dobar štos

(Foto: Pozivni centar Zagrebačkog holdinga / Izvor: www.zgh.hr )

Vrijeme je ipak novac. A oni kojima to nije i koji mogu čekati neka koriste 072 500 400

Hanibal Salvaro

Hanibal Salvaro

Telefon 072 500 400 samo je jedna, sigurno dobronamjerna i štedljiva inovacija Uprave Zagrebačkog holdinga na čelu s gospođom Anom Stojić Deban te članovima Danielom Franić i Bernardom Mršom, kojom su izgleda htjeli jako modernizirati službu informiranja, pa je i pojeftiniti. Ali, uvijek postoji neki »ali«. Ali se možda prije može govoriti o pokondirenoj primjeni novih tehničkih rješenja i logike »to bu štos«.

Zaista je štos, ali očajan jer kada čujete, skoro u bilo koje doba dana, kako vam snimljena poruka postavlja najprije pitanja tipa »pritisnite 1, 2 ili 3«, pa zatim kada pritisnete broj slijedi novi red nekih pitanja, jasno ne neke žive osobe, nego automata s glasom. U instituciji gdje sve vrvi od stručnjaka, doktora i magistara znanosti te struke, zaboravljaju da postoje i neki fonetički standardi radi kojih postoji i struka spikera.

No to se nekako proguta. Najprije neka smiješna zvučna kulisa, a tada: »Svi operateri su zauzeti, prvi ste na listi čekanja«. Zatim se par minuta to ponavlja i tako izgubite 5-6 minuta, ali ako ste četvrti na listi čekanja tada to može trajati i 20 minuta, a mobitel nešto i košta ako čekate toliko vremena.

Ali gospođa Stojić Deban, gospođa Franić i gospodin Mršo znaju kako je dobro nekada se malo odmoriti od prevelikog posla i misle da čekanje na telefonu dođe kao neka joga ili darovano opuštanje. Ništa ne radiš, ništa ne misliš. Oni također znaju kako je vrijeme uposlenika tj. agenata dragocjeno te ga radi toga treba maksimalno iskoristiti, a vrijeme građana potpuno bezvrijedno. Znači da se posao organizira na način da operateri non – stop rade, a građani neka čekaju. Nažalost, ova logika omalovažavanja vrijednosti vremena građana uzima sve više maha. Troše se novci na automate, redomate i slične gluposti zahvaljujući kojima građani primaju sve lošije usluge. Neki su se sjetili da vas pošalju na web. To je pak vrhunac bezobrazluka i sebičnosti.

Vrijeme građana – bezvrijedno

Npr. danas sam htio upitati nešto Autobusni kolodvor, ali kako relativno dobar broj 060 313 333 više ne funkcionira to sam na 072 500 400 saznao da sam četvrti na redu. Čekao sam 6 minuta, kako bi zatim, zbog ranijih iskustava, ipak otišao po informaciju na Autobusni kolodvor i vratio se za 40 minuta. Deset minuta iza toga javio se agent s broja 072 500 400 da me upita kako mi može pomoći. Nikako, kazao sam. Otišao sam tramvajem do Autobusnog kolodvora i saznao što me zanima. No imali li izlaza iz ovakvih situacija? Možda i ima, a taj je dozvoliti nekoj tvrtki da pruža promptne informacije, bez čekanja i da ih naplaćuje. Jer vrijeme je ipak novac. A oni kojima to nije i koji mogu čekati neka koriste 072 500 400.

Kao što vidimo skoro uvijek vrijedi ona, kako je put do pakla popločen najboljim namjerama, pa makar te namjere koštale Zagrebački holding mjesečno 33.000 kuna bruto za plaću gospođe Stojić Deban (prema pisanju Večernjeg lista) te još par stotina tisuća kuna za plaće Danijele Franić, Bernarda Mrše, Ljube Jurčića, Nikole Mijatovića, Gojka Bežovana, Ivana Šikića, Josipa Budimira, Mihaele Grubišić Šeba, Domagoja Beškera, Andreje Šulentić i Marija Župana te još stručnih suradnika i savjetnika. Ma ima Holding love!

Pričaju kako je uobičajeno da novi direktori gotovo uvijek žele uvesti nešto novo. Da ih se zapamti. Jasno, radi unapređenja poslovanja«, a jasno je da to nešto i košta i onda se još nađu zločesti jezici koji pričaju da su naručitelji bili malo »stimulirani« i eto ti belaja. Raja nikad zadovoljna.

Osim toga Zagrebački holding je tvrtka uglavnom monopolističkog ustrojstva, koja se ne mora dokazivati na tržištu, vodeći tržišno natjecanje s konkurencijom i sličnim problemima pa ju zato mogu i voditi osobe bez prethodno dokazanih poslovnih sposobnosti i talenta, ali možda i nije baš tako?

Ostavi komentar

*