Borba za tržište: U samo jednom danu Ford otvorio 88 autosalona

Borba za tržište: U samo jednom danu Ford otvorio 88 autosalona

U kontekstu svoje globalne razvojne odluke o tome da se fokusira na najbrže rastuća tržišta, američki Ford je pojačao svoju tržišnu ofenzivu u Kini. Samo u jednom danu, točnije u ponedjeljak, diljem Kine je otvorio ukupno 88 prodajnih salona, uglavnom u „provincijskim“ više milijunskim gradovima u kojima zapravo i živi najveći broj Kineza.

S ovih 88 salona, Ford se približio broju od 700 prodajnih objekata u Kini, a time i postavljenom planu da do 2015. godine u Kini ima 800 prodajnih lokacija .

Spomenimo da je Ford je u Kini tokom 2013. godine prodao 320.000 vozila, što možda može i zazvučati impozantno, ali samo dok se ne spomene Volkswagenov uspjeh – 2,3 milijuna prodanih vozila te onaj od General Motorsa – oko 2,2 milijuna prodanih vozila. (zg-m)