BMW oživio 3.0 CSL – legendarni automobil iz sedamdesetih

BMW oživio 3.0 CSL – legendarni automobil iz sedamdesetih

Bočne strane novog CSL-a jedna su od najvećih dizajnerskih prednosti jer s tako jednostavnim pristupom moguće je uočiti vezu sa starim modelom 3.0 CSL

BMW svojim novim 3.0 CSL hommage konceptom želi, suvremenim i laganim materijalima, ali dizajnom iz prošlih vremena, “oživjeti” svoj legendarni automobil iz sedamdesetih godina.

U skladu s CSL modelima iz prošlosti, BMW je i novi automobil nastojao napraviti što lakšim. Dok je 3.0 CSL iz 1970.-ih godina imao aluminijski krova i krilca od stakloplastike, na modernoj interpretaciji tog modela obilato se primjenjuju karbonska vlakana i plastika pojačana ugljičnim vlaknima, koji su izabrani zbog male težine i izvrsne čvrstoće.

Prednja strana automobila je vertikalnog dizajna koji karakterizira automobile sedamdesetih, a u kombinaciji s naglašenim lukovima iznad prednjih kotača i tankim LED prednjim svjetlima rezultira ne tako jednostavnom i odmjerenom prednjom stranom kao što je slučaj kod originalnog automobila sedamdesetih.

Bočne strane novog CSL-a jedna su od najvećih dizajnerskih prednosti jer s tako jednostavnim pristupom moguće je uočiti vezu sa starim modelom 3.0 CSL. Upotreba tamnih materijala na bokovima osmišljena je kako bi se ostavio dojam vizualnog spuštanja automobila, dok je BMW-ov znak i oblik prozora također preuzet iz linije automobila prošlog doba.

bmw_30_csl

Stražnja strana uključuje široku LED traku koja povezuje dva svjetla, što je dio BMW-ovog plana za stvaranje iluzije širine s horizontalnim linijama.

Dijelovi od ugljičnih vlakana vlakna dominiraju i u unutrašnjost, iako drveni umetci podsjećaju na unutrašnjost 3.0 CSL-a. U drvenom kokpitu smješten je elektronski zaslon koji prikazuje podatke o razinama napunjenosti automobila, dok se na zaslonu mogu provjeriti informacije o brzini, broju okretaja, točkama pomaka i položaju mjenjača.

Kao što je izvorni 3.0 CSL model bio usko povezan s utrkama, interijer hommagea tome se prilagođava sigurnosnim pojasevima sa šest točki kopčanja, sustavom za gašenje požara i hitnog isključivanja sustava, a ima i mogućnost spremanja kaciga iza sjedala.

Pod poklopcem se skriva šestcilindarski redni motor opremljen s eBoost susatvom, ali u BMW-u zasad ne otkirvaju kako on funkcionira.

(zg-magazin)