Ambalaža bez sadržaja

Ambalaža bez sadržaja

(Foto: Facebook)

Sjatiše se drvljem i kamenjem hrvatske (nemalo) gologuze i sisate ljepotice, pjevačice, starlete i druge »(t)ete«, na sociologa Brunu Šimlešu, jer se usudio javno zapitati i ukazati kakve to poruke odašilju hrvatskoj mladeži svojim djelima. Usudio se sociolog dirnut u njihovo »debelo meso«, i zato ga kažu treba biti sram!

Snježana Kratz

Sva se sila hrvatskih prsatih, gologuzih ljepotica, starleta i drugih »eta« netom komentarima sjatilo na sociologa Brunu Šimlešu koji se usudio ukazati kakve to poruke one svojim »djelima« odašilju publici, prvenstveno onoj najmlađoj. Djevojčice, odnosno adolescentice u toj osjetljivoj dobi, kada još traže vlastiti identitet, puštaju da im uzor postane svatko. Graknule su ljepotice, pjevačice i starlete kako ih sociolog vrijeđa i omalovažava, jer usudio se on dirnuti u njihovo ogoljeno »debelo meso«. Kako ne bi, jer osim ah, oh, uh, to, to mi radi, glupačo, nema u pravilu veleumnije riječi tj. stiha u njihovim pjesmuljcima. Bez trljanja guzicom o guzicu, da ne kažemo kako se sada već uvriježilo, dupetom o dupe (tko više poštuje standardni jezik), oblizivanja, izbacivanja jezika po nabubrelim usnama na poliesterskom licu i širenja nogu s pogledom u »središnjicu«, gotovo i nema otpjevane pjesme.

Mobitel kod »one stvari«

Nemalo je tih napucanih ljepotica zaboravilo spotove u kojima se hrvaju s nauljenim krkanima, ili kako je jedna od takvih pjevačica, svojedobno u užarenom spotu za Svjetskog nogometnog prvenstva u Brazilu, jednako užareno mobitel gurala u gaćice odnosno donji dio kupaćeg kostima, rekli bi u narodu blizu »one stvari«. Pa gdje im je tu bila (samo)svijest? Je li to poruka svim djevojčicama, uključujući i njihovu vlastitu djecu da je to prihvatljivo javno (mamino) ponašanje.

Foto: Youtube

Hoćeš – nećeš one su javne osobe pa svojim ponašanjem u svakom pogledu odašilju poruku, a oni što odrastaju primaju je, obrađuju i mnogi od njih pohranjuju kao činjenično stanje. Izuzev ako imaju sreću i roditelje sličnog razmišljanja kao napadnuti sociolog. U drugom slučaju, nerijetko estetskim nožem skulpturirane ljepotice poručuju kako je prava vrijednost – ambalaža bez sadržaja.

Mogu one u okrilju doma, obitelji, prijatelja i sličnih biti itekako pametne (vjerojatno i jesu), ali javna im je slika i poruka jeftina, loša, bezvrijedna, pa na tom tragu utječu na odgoj onih koji odrastaju. Odnosi se to i na sve one muške im kolege koji svoj »ponos« umeću u brnjice ili si zabijaju cvijeće u reći ćemo opet – dupe!

Kad kakva djevojčica možebitno pogleda spot svojeg glazbenog uzora, u pravilu razgolićene pjevačice, koja se vrhom stražnjice nabija o barsku stolicu, ili pak na plaži pjeva »o njemu« dok kamera u spotu prikazuje detalj njegove izbočine u gaćama, odgojna je to poruka. I ne treba to dotični sociolog osuđivati i ukazivati na lošu poruku, jer to je po tim samosvjesnim žen(s)kama prihvatljivo, pravo ponašanje i odgojna poruka. Svi koji to novo vrijeme i izričaje u glazbi ne razumiju su zaostali, mentalno manjkavi, ružni, glupi i ne razumiju te nove riječi, ponašanja, jednostavno nisu »in«.

To više jer svojedobno se jedna od tih pjevačica, starleta, spisateljica i što li je već za priznanje svoje knjige i uručenje joj spisateljske nagrade kao najčitanijeg djela, itekako borila i izborila svoj Pištolj na pi..i. Tako, naime, glasi jedno od poglavlja njezine knjige, koju će kao takvu jednog dana s ponosom predstaviti svojoj djeci. Neka svatko živi kako si je zamislio taj put, ali javne osobe itekako svojim ponašanjem i drugim djelima utječu na javno mišljenje, a posebice mlade naraštaje, pa im je stoga dužnost paziti što i kako (se) predstavljaju. I čemu (po)buna protiv sociologa koji samo ukazuje kakvo je to hrvatsko društvo, do kud je došlo i što sve dopustilo. Bez kriterija, moralnih pogotovo, na čiji se spomen danas izaziva (pod)smijeh.

Obnažene fotografije adolescentica sve češće na internetu

A znaju li uopće hrvatske pjevačke ljepotice da sve više adolescentica svoje obnažene fotografije postavlja na internet? Znaju li da kao još neformirana (karakterno i mentalno), bića postaju lak plijen seksualnim i svim drugim predatorima? Koja je poruka njihovih glazbenih uradaka i ponašanja u kojima sve asocira na seks. Nekada je postojala riječ intima, a danas je sve postalo javno, gaće pogotovo, a posebice ono u njima! Šimleša je zapravo htio ljepojke (u)pitati – a jesu lijepe i nadasve zgodne – u moru im šupljoglavih rečenica, osim onog ah, oh, uf, znaju li možda za Posljednje Stipančiće, Cvijet s rakrižja… I znaju li kako se to manipulira masom? Jer one to rade svojim primjerom. Vrijeđaju se što im se spočitava »bez(s)misao« a nude ga, onako – pornografski.

Usput i pitanje kako jedna Vanna ne mora pokazivati sve svoje organe i »iznutrice« poput raspojasanih ženskica od kojih malo koja zna pjevati i ima glas.

Zato ono što nema(ju), mora poduplati vizualnim dojmom. Jer tko će pitati za glas kada ugleda pozadinsku frontu u ključalim hlaćicama ili onako ugostiteljski ponuđene sise – na pladnju! Koristimo ove sirove riječi, jer tko više piše grudi ili dojke, a po nekim portalima već se izrijekom piše ku…c ili pi…a. Pa kada i tu kočnica više ne bude postojala pitanje je kakva će nam to djeca odrastati. Čemu će se učiti i koje primjere od odraslih dobivati iz svakog segmenta života, ne samo kada je estrada u pitanju (Sabor, novine, televizija).

Ali vratimo se na ove koje drvlje i kamenje pobacaše na sociologoa tražeći da se ispriča i tvrdeći kako njega treba biti sram! Za što? Što one i dalje ne razumiju ili to neće učiniti, pa se jednom »utekstilit«, dat nešto više novca za materijal(a), pokriti taj toaletni prostor stražnjice odnosno prednjice i pustiti glas. Pustiti glas da se i ptičji pjev posrami, onako kako to čini Vanna i tek nekolicina hrvatske kvalitete. Ali, reći će oni pametni, o ukusima se ne raspravlja i istina je, ali raspravlja se ako taj »ukus« utječe na tisuće djece i mladeži! Onda se itekako raspravlja. I reći će opet neki pametni o, pa kod nas je još i dobro, a koliko je tek seksa u vanjskim spotovima, estradi i čemu sve ne. Da, vjerojatno i više, ali znači li to da treba slijediti sve trendove, znači li to da ako »oni vani«, uvjetno rečeno, hoće skočiti u bunar, moramo i mi, jer to tako svi rade?

Nemoral i propast Rima

Opet se vratimo na hrvatske pjevačke ljepojke. Znaju li da po osnovnim školama tek propupale djevojčice (jer još nisu djevojke) iscrtavaju trendovske obrve ili pak već u šestim razredima uz, na žalost, dozvolu roditelja boje kosu. O šminkanju da ne govorimo! One djevojčice koje to ne čine budu na meti izrugivanja i komentara »kak su glupe«. Trebaju li takve curice doma plakati zbog izopćenosti jer su drukčije, jer primjerice idu u glazbenu školu, čitaju lektiru na raspustu i ne slušaju sve hrvatske gologuze istoznačnice »nacionale«. Raspitajte se drage dame i napucane mame s bogatim sisama i dupetima, kako stoje stvari po osmoljetkama, a o srednjim školama da ne govorimo. Jer jedan od razgolićenih javnih smjerokaza toj mladeži ste vi. I ne možete reći da vas se ne mora slijediti, jer mlada stvorenja koja tek odrastaju to još ne mogu razlučiti.

O tome je progovorio sociolog kojeg izvrjeđaše kako je lažov, gad, čita ono što mu drugi napi(sa)še… Pa kakve to ima veze s ukazom na golotinju? Možda laže da nije tako, i opet nećemo napisati »ne govori istinu« jer laže jače zvuči.

“Parafrazirat ću Jessicu Simpson: Seksisti i konzerve, poljubite me u guzu!”, poručila je Lidija Bačić na svom FB profilu.

Da, neke od ljepojki pozvaše se na činjenicu da je odvajkada golotinja i kult tijela postojao, kažu još od drevnih Grka i Rimljana. Pa koja je kao razlika ako se to tijelo prezentira i danas. Jest, neka se prezentira ta ljepota, ali ne sirovo i kao jedina vrijednosnica bez uporabe mozga. A kad smo kod toga i drevni je Rim nemalo propao zbog (raz)bludnosti, pijančevanja, nemalo incesta i sličnih aktivnosti.

Neke se od hrvatskih dama pozivaju i na to da su sve same postigle u životu, (kapa dolje tako i treba) jer imaju kvalitetu i dugo su kažu gradile karijeru. Ništa im nije palo s neba jer znaju što je rad, iz radničkih su obitelji (opet pohvalno), ali kakve to ima veze sa sirovom razgolićenošću i porukom koju odašilju mladeži? Seks prodaje sve, danas je to tako jer takva su vremena. Pa izmijenimo ih. Primjerice – sadržajem.

Komentari su zatvoreni